- 540 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
ALASKA KURBAĞASI DEĞİLİM!..
Hayat kısa insanoğlu!
Kesildikçe biten otlar gibi yeşermeyeceksin bir daha.
Ömer Hayyam.
( İKİ ÇEŞİT ERKEK VARDIR, KORKAK OLANLAR OLMAYANLAR, İKİ ÇEŞİT KADIN VARDIR KURBAĞA OLANLAR OLMAYANLAR)
Alaska kurbağası kışın tamamen donar, baharda buzları çözülür ve hayatına kaldığı yerden devam edermiş...
Ne kadar ilginç bir yaratılış. Kadınlar gibi desem abartmış olduğumu düşüneceksiniz sanırım. Bazı kadınlar gibi desem peki...
Duygularını dondurup yaşama böylece devam etmek. Arada bir çözülüp gözyaşlarının sıcağıyla erimek az biraz. Sonra tekrar kışa girmek ve bir kaç saliseliğine güneşin ateşine teslim olduktan sonra; Alaska kurbağısı gibi donmak yeniden.
Neden her başarılı erkeğin arkasında mutlaka bir kadın vardır, denilir de tersi söylenmez. Hiç düşündünüz mü? Neden olabilir, kadınlar daima arka planda olup birilerinin sırtını sıvazlamalıdır, onları motive ederek başarmaları için itmelidir.
Ön planda olurlarsa başarabilirler. Arkada pasife olmuş bir şekilde mutlu mesut yaşamalıdır çünkü kadınlar.
Acaba başarılı kadın yok mudur? Ne dersiniz? Erkekler eşlerinin başarıya ulaşması için gayret ederler mi?
Onlarla gurur duymak istemezler belki de...
-Benim hatun çok güzel mantı yapar.
-Karım diye söylemiyorum, onun yemeklerinden başka yemek tanımam.
Böyle iltifatlarla eşleriyle gurur duyanları duymuşsunuzdur. Böylesi övgüler zaten onların işi. Zaten bu tür başarılar da tam da biz kadınlara göre. Bizi gaza getirsinler ki daha da çok başarıya imza atalım. Daha güzel baklavalar açalım. Bir kaşığa kırk mantı sığdıralım mesela.
Peki ya diğer başarılar. Hayallerimizi süsleyen, rüyalarımıza giren, ulaşamadığımız, candan isteyip de arkamızda destek bulamadığımız işler, meşguliyetler; hani nerede hobilerimiz?
Bir kadının hobisi ancak yemek, bulaşık ve çamaşır olabilir. Ya araba kullanmak istese, ticarete kafası çalışıyorsa para kazanmaya kalksa mesela.
Olmadi işte şimdi. Hayal edelim. Faraza diyelim. Kocası eşiyle övünecek ya!
-Benim karım bir araba kullanıyor, valla birader beni bile solladı geçti!
Geçti!..
İşte bu kelime çok önemli, bir kadın bir erkeği geçtiyse tehlike çanları çalıyor demektir. Ne olur geçerse?
Yarış mı var? Eşin senin rakibin mi?
"Her başarılı kadının arkasında mutlaka bir erkek vardır"
Yalan. Külliyen yalan. Destek olmak değil ellerinden gelse köstek olurlar. Neden?
Bir kadın eşinden daha başarılı olacak diye çoğu erkek bundan korkar maalesef. Korkarlar zira güçsüz oldukları ortaya çıkacaktır. Zaten kadın bunun farkındadır ama ya elalemin bakış açısı ne olacak.
Eyvah gitti karizma. Olmayan karizma.
Hiç beklemeyin efendim, eşiniz destek olacak diye. Hiç beklemeyin. Eğer elinizden tutacak birini bekliyorsanız o el ancak kendi eliniz olacaktır.
Tutun ve kaldırın kendinizi. Hatta yürümeniz için arkanızdan, İtin kendinizi başarıdan başarıya. Otursunlar kendileri yapsın mantılarını. Çok büyük meziyetse, bırakın onlar başarsınlar.
En yüksek zirveye çıksınlar. Başarı onların olsun. Biz onlar başardıkça gurur duyalım. Onlar yükseldikçe bizler alçalmıyacağımıza göre hiç bir korkumuz yok. Korkaklar korkar sevdiklerinin başarıdan başarıya koşmasıyla.
Evlatlarımız her başarıya imza attığında nasıl gurur duyarız. Korkuya kapılmayız değil mi?
-Bizi geçti kerata, biz okuyamadık ama bak oğlumuz doktor oldu!
Hiç üzülmeyiz, dünyalar bizim olur. Onları çok sevdiğimizdendir bu gururumuz. Peki bu erkekler neden korkarlar. Eşlerinin birazcık öne çıkmasından.
Demek ki kadınları sevmiyorlar, eşlerini sevmiyorlar ve değer vermiyorlar da demek istemiyorum. Zira; genelleme yapmayı sevmiyorum. Kadınlara değer veren erkekler lütfen sizler alınmayın.
Unutmayın; ’yarası olan gocunur.’
YORUMLAR
yanlış anlamayında şimdiki çoğu kadınlar ne yapıyor?
bulaşık makinası var
çamaşır makinası var.
elektrik süpürgesi var.
ya yapar ya da yapmaz.
Yemek dışardan
ütü yapan az
çocuk ya kreşte ya da bakıcıda.
tırnaklar uzun, iş yapsa kırılır.
saçlar için kuaförden çıkma
işe gidip gel. hava 1500
eh %85 böyle.
gerçek kadınlar eskide kaldı . :))))
FEMİNİST BİR YAZI !!!
Der miyim hiç...
Gerçeğin ta kendisi.
Geçmiş yıllarda bir arkadaşımla
kadın erkek eşitliğini tartışıyoruz.
Arkadaşım:
"Erkekle kadın eşit olamaz.Allah bile buna karşı.
Erkek çocuk anasının karnında on gün fazla kalıp
daha tekamül etmiş olarak dünyaya geliyor."
Demez mi?
Lafa bak !
Dobra bir yazıydı.
Tebrikler, selamlar...
Öncelikle değer verilmez "Bilinir." Kim kimden değerli ki diğerine değer verebilsin. Her şey değerini kendi cevherinden alır. Zira Allah değersiz şey yaratmaktan münezzehtir.
Bu gün doğal gaz olduğu için değersiz sandığımız kömür yine kara elmastır soğukta ekmekten ziyadesiyle değerli olur demekle yetineyim.
Kadınlar hakikaten beş kuruş etmez varlıklardır. Eşler değerlidir hanımlarda öyle yengeler kız kardeşler komşu eşleri her biri ayrı ayrı değerdir ve değeri kendinden menkuldür. Hanımların genel adı KADIN olduğu için sevmediğim halde Kadın diyeceğim. Cemiyet kadın mamülüdür. Bu gün neyi beğenmiyorsanız onda kadının imzası vardır.Neye hayransanız o da öyle.Zira kadın aidiyetsiz dişi demektir. Kadından ne eş olur ne anne nede başka şey. Kadın olmak sıfatıdır dişil olanın Annenize kız kardeşinize komşunuza. Kadın bir dakika bakarmısın diyinde bakın yüzünde nur ve neşe kalacakmı ? Bir insanın bir hanıma kadın demesi için o an ondan nefret ediyor olması lazım yoksa asla kadın diyemez. İsterseniz deneyin kızınıza kız kardeşinize annenize komşunuza demeye kalkın zaten diyemezsiniz de dereseniz duyacaklarınız pekte sevimli şeyler olmaz.
Bu gün kadına zulüm vardır ve bu devlet eliyle yapılıyor. Erkek kısmına hiç dokunmuyorum zira ER likten habersiz tıpkı kadın gibi kendini tenasül uzvundan ibaret gören bir yığın haşeratız biz. Top yekün insan olmamız ve İnsan yetişecek eğitim kurumları kurmamız lazım. Yoksa siz de bir sav bizde bir saz. Çıkardığımız tıngırtıdan dünyada hayat kalmaz.
dedim ve sustum.
Hayırlı akşamlar.