- 334 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BU GİDİŞ NEREYE
TOPLUMUN KANAYAN YARASI...
her mecrada tartışılan toplumdaki tüm bireylerin sorgulayıp sayısız nedenler gösterdikleri bu yara tam olarak hemfikir bir karar alınarak belirlenmiş degil. nedir bu toplum olarak bizleri derinden etkileyen yara büyüklerimiz devamlı eskiye olan özlemlerini her fırsatta dile getirir o dönemin kısıtlı imkanları olmasına ragmen mutlu ve huzurlu bir yaşam sürdürdüklerini anltırlar.peki o dönemde olupta günümüzde olmayan şey nedir bunu kıyaslamaya kalkarsak bayagıı şey sıralaya biliriz şimdileri teknoloji ve internet bayagı ilerleme kaydetmiştir o dönemde hiç ulaşılmaz olarekak görülen şey ler bugün rutin günlük sıradan şeylere dönüştü tek tuşla her şey elmizin altında her alanda gelen yenilikler hayatımızı kolaylaştırdı eskiyle kıyaslarsak bizim daha mutlu olmamız gerekir ama toplum olarak her geçen gün mutsuzlaşıyoruz ve bu mutsuzluk bir türlü tek neden le açıklayamadıgımız yara ya dönüştü.evet mutsuzluk huzursuzluk gelecek kaygısı toplumdaki her bir ferdi karmaşık içinden çıkılmaz bir boşluga düşürüyor.sokak röportajları yapılan anketler bunu hep dogruluyor akşam ajansını açtıgımızda öyle haberler le karşılaşıyoruz ki insan bazen yok artık demekten kendini alamıyor kimsenin kimseye tahammülü kalmamış en ufak bir sürtüşme cinayete kadar gidiyor neden dir bu öfke bu kin karşımızdaki insanla neden iletişim kurarak bir sorunu çözemiyoruz.burada ters giden birşey var teknolojinin gelişmesi insan oglunun hayatını kolaylaştırması ve mutluluk vermesi gerekirken tam tersine mutsuz ve tahammül etme dürtülerini kaybetmişbireyler türedi.benim şahsi görüşüm zaman kaybetmeden işe koyulmalı kendi eksiklerimizi masaya yatırmalı olumsuzlukları tespit edip yeni bir yol haritası çizip gelecegimizin teminatı olan çocuklarımızı ve gençlerimize tam manada toplum bilincini aşılamalıyız.toplumun her bireyi bu kapsamda yetişip o milli mücadele ruhuyla hareket ettigi sürece herşey daha güzel olur.
GENÇLERİMİZ GELECEGİMİZİN TEMİNATI CUMHURİYETİMİZİN KORUYUCULARIRLAR......