- 494 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
N İ L G Ü N - 2 -
Okul sabahı ne yapacaktı nasıl gidecekti. Günler bu düşünceler içinde biraz da stresli geçti. Diğer yandan yeni bir okulun heyecanı onu avutuyordu.
Ve böylece okul başladı. Nilgün annesinin o akşam babasına : ’’ Nilgün yarın o okula gidecek dediğinde babası : ’’ Peki gitsin, nasıl okursa okusun ben kitaplarını da alamam.’’ dediğinde annesi: ’’ Alma kitap mitap ben alırım kitaplarını. ’’ Böylece okula başladı Nilgün. Aylar geçti evde sessiz bir fırtına esiyor , ancak Nilgün gözden uzak köşelere çekiliyor ve derslerden kafasını kaldırmıyordu. Korkuyordu da üstelik , evde bir şeyler döndüğünü hissediyordu . Ama o kafasını takmadan sadece derslerine yoğunlaşıyordu.
Günler geçti , aylar geçti okulun birinci yılı bitmeye az bir zaman kalmıştı. Yine bir okul dönüşü akşam vakti evde kıyamet koptu . Nilgün yine babasının öfkeyle kendisine bağırıp ’’ Okula gitmeyeceksin.’’ dediğinde inanamıyordu babasının bu tavrına, biliyordu ki onun kafasını karıştıranlar vardı.
O sabah yine Nilgün babasının çıkmasını bekleyip sonrada kendisi okula gitti. O gün Nilgün için kıyametten bir gün olmuştu... Nilgün bir öğrencinin gelip onu müdür beyin çağırdığını söyleyince içine kötü bir şeylerin doğmasından olacakları anlamıştı. İşte babası orada asık suratla oturuyordu, kalbi hızla çarpmaya başlamıştı.
Babası : ’’ bak kızım hiç itiraz istemiyorum ben seni okuldan almaya karar verdim.’’ dediğinde Nilgün ağlamaya başladı. Müdür bey ise o gün kaydı silmedi onlara düşünmelerini karar vermelerini söyledi, belki yeniden bu adam ikna olur diye düşündü müdür bey.
Akşam eve döndüğünde ne kimseyle konuştu ne yemek yedi Nilgün. Erkenden yattı ama uyku hiç tutmadı gözlerini. Aslında yine evdeki biri ona çoktan tuzaklarını kurmuştu.
Bir gün ona bir teklif geldi onu çok isteyen biri ile nışanlanması isteniyordu, Nilgün itiraz edince de o zaman okul da yok bu yüzük takılırsa okulunu bitireceksin diye ona bir içinden çıkılmaz şık sundular.
Nilgün kabul etti, o da kafasında başka pilanlar yaptı nasıl olsa okul bitince bir şeyler değişecekti.
Ama nereden bilecekti onların planının daha korkunç olduğunu.
Aygün Deniz 24.10.2020
Devam edecek.
YORUMLAR
ben ve benim gibilerin
insan ve insana asla uygun değil dediği
ve bunun için nezdiniz ve sevenlerinizce tu kaka edildiği,
ve
asla ve asla ne insan ve insana yakışır duygular bulamayıp
ve Nilgün garibini yine de kendi açmazına gömüp
ve sıradan okur olarak ve beğenmesem de üstelik
yine de hikaye sonunda aydınlık bir dünya bulmak diledim.
hayat bu kadar açmazı nasıl beyinlere bu kadar rahat işler,
ben de bunu düşüneceğim sonuçta.
eyvallah.
Nilgün'ü ve tüm Nilgün'leri seviyorum
Ama en çok seni seviyorum can dostum benim.
Çıkarsız ve güzel ruhunu içtenliğini seviyorum gerçek dostum
Ve Edebiyat Defterine çok şey borçluyum çünkü bana eşsiz dostlar kazandırdı.
Burada çok şey öğrendim uzağında kaldığım hayatı soludum buraya üye olduğum ilk günden beri.
Edebiyatın ve yazmanın coşkusuna haiz oldum.
Düşmanlarım da oldu anlam veremediğim ama ben sadece sevgi ile sevdiklerimle baş başayım.
Sevgi sevgiyi doğuruyor hatta bize sunulan nefret bizi daha sevgi dolu bir dünyaya götürüyor.
Sonsuz sevgimle
Aygün Deniz
Nilgün okumaya devam edip öğretmen olmalı, bende okutulsaydım öğretmen olacaktım hikaye çok doğal sevgilerimle...
Aygün Deniz
Çok güzel gidiyor sonunu merak ettim. Acaba Nilgün başaracak mı ? Sevgilerimle...
Devam...
Gülendam Koçak tarafından 28.3.2021 19:16:41 zamanında düzenlenmiştir.