- 347 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KEDİ HİKÂYELERİ-8
KEDİ HİKÂYELERİ-8
Bir kediyi ne kadar sahiplenebilirsiniz? Bu soruyu şöyle sorsam daha iyi olacak. Bir kedi size ne kadar sahip olabilir? Saçma bir soru gibi görünse ’de, o kadar saçma değil. Ben bu yaşıma kadar (72) birçok kedi sahiplendim ve besledim. Anlayacağınız kedilerle aramda gözle görülmeyen kuvvetli bir bağ oluştu. Şimdiki yol arkadaşım tekir cinsi bir kedi KARAMEL. Şimdi size Karamel ’den bahsedeceğim. Bana getirildiğinde, iki buçuk, üç aylık kadardı. Getirilme sebebi ise anne ve kardeşleri tarafından dışlanmış olmasıydı.
Bana geldikten sonra geçen iki sene zarfında kedimle iki şekilde iletişim kurdum. Birincisi Karamel’e hitaben yaptığım konuşmalardaki ses tonum. Severken yumuşak ses tonu ile konuşurum. Eğer sert ses tonu ile konuşursam, yapmasını istediğim bir şey içindir. Örnek verecek olursam, caddede karşıdan karşıya geçerken, sert bir ses tonuyla bekle derim. Yol geçmeye müsait olunca, hadi kızım karşıya geçelim diye yumuşak bir ses tonuyla konuşurum. Karamel mırıldanır gibi karşılık verir. Ayağımın hemen yanında yürüyerek beni hayal kırıklığına uğratmaz.
İkincisi ise, bakışlarımla komut veririm ve yürü anlamında başımı sallarım. Ben izin vermeden istemediğim hiçbir şeyi yapmaz. Örnek mi istiyorsunuz? Masada yemek yerken, karşımda oturur ve sadece beni seyreder. Sabah işe giderken, evden beraber çıkarız. Akşam eve dönüşte yine beraber içeri gireriz.
Bu yazımda, bir kedi hikâyesinin sonuna daha geldik. Başka bir kedi hikâyesinde buluşmak üzere hoşça kalınız.
Tuğrul Ahmet Pekel
20.10.2020. Salı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.