Kime sorarsan sor,herkes Allah diyor!!!.
Belediye aş evinden dağıtılan bir kap sıcak yemek aldı diye, teyzemizi yüzündeki mutluluğa "Allah rızası için "bir bakın lütfen!...
Zengine şatavatlı yaşam mümine sabır telkin etmek ,sizce hangi vicdanın işi?
Bir kap sıcak yemeği aldım diye şükreden, sevinen bir gariban teyzemize" sabır"
Siz anzer balı beyaz çay,Tatar böreği ,badem unundan pasta,ara öğünde kilosu bilmem kaç yüz dolar ejder meyvesi yerken!!.
Fakir,fukara,garip,guraba,işsize,yetime,emekliye mümin diye sabır telkin etmek ne aklım,ne izanım,nede vicdanım el vermiyor
Beyler!!!. lütfen ama lütfen iman eyleyin,vicdana gelin
Zengin şaşalı yaşamı ortada,fakir,fukara,garip guraba,yetim,işsiz,küçük esnaf,işçi,çifci,sokak emekçilerinin
Kağıt toplayıcıları hamalların ev temizlikleri ne giden çocukların maması,mutfak giderlerini karşılamaya giden annelerin,kapıcıların seyyar satıcıların,hamalların maddi durumu iyi olmayan üniversite okuyan gençlerin,atanamayan binlerce õğretmenlerin durumu ortada!!!.
Pandemi nedeniyle pazarcı esnafı,berber,kuaför,terzi,taksi esnafı,köylü pazarı emekçilerinin pandemi ile her gün yüz yüze olan sağlık emekçileri, polis,jandarma özeti asayiş görevlileri çoğu kirada burnundan adeta soluyan bu yurttaşlara sabır telkin etmek vicdanıma,izanıma,insanlığıma,müslümanlığıma vallahi,billahi ters geliyor..
Adeta duyunca nutkum tutuluyor
Gözlerim doluyor,kelimeler adeta boğazıma düğümleniyor
"Kime sorarsan sor,herkes bu talihsiz açıklamaya!!!.
Allah diyor!...
Ali Cemal AĞIRMAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.