- 455 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sibel ferik Sözleri
SİBEL FERİK LAFORİZMALARI
Sevgili dostum,
Eskiler “özlü söz” , “öz deyiş” falan derlerdi az sözle çok şey anlatma sanatını. Ben severim böyle az ama öz etkisi yüksek sözleri. Böyle özlü yazan dostlarımı. Sağ olsun onlarda kitaplarını yollar bana okurum. Not tutarım yazı haline getiririm. İsterim ki, güzel sözleri herkes okusun, ders alsın. Aa senden başka beni dinleyen olmaz. Ben de “ söz uçar yazı kalır” diyerek mektuplar haline getireyim dedim. Bakalım not defterimde neler var?
Sevgili dostum,
Sibel Ferik 2017 yılında Az Kitap’tan “Sibel’in Feys Günlükleri”ni yayınlamıştı. O’nu okumuştum o zaman ama yeniden yollamış ben de yeniden okuyarak not tuttum.
“Son” diye bir cümlen var sonu gelmeyen”
“Seni sevmek kalbimin alın teriydi”
“Sonsuz sevgi sadakat ve güven ister”
“Eyleme geçmeyen hiçbir sözün hükmü yoktur”
“Bazen değmez diyebilmelisin”
“Bazen keşkelerin hüznü daha çok çöker yüreğimize”
Kitap Umut’a çok vurgu yapıyor. Ben de umutlu olmayı severim. Bu kitabı imzalarken de kendini gösteriyor. “ Umut bağınız hiç sönmesin” diye imzalamış bize.
Kitabın kapağında da “ Unutma kalbim geçmiş mazi gelecek umuttur” diyor.
Sevgili dostum,
Bu gibi sözler kitapta fazlası ile var. İnsanı sıkmadan okutuyor sözler kendisini.
Sevgili dostum,
Sibel Ferik 2020 yılında da “ Kelimelerle Dans” adında 80 sayfalık bir kitabını Parana yayınlarından yayınladı. O da en az öteki kitabı kadar güzel. O kitapta bak neler yazıyor
“Kurnaz ve karaktersizler, güzel insanları maddi ve manevi kullandı”
Altına imzamı atacağım söz. Halen de kullanan sayısı artıyor. Hep affeden, hep bağışlayan insanı saf görüp sömürenler, o saf gördükleri insan bir gün çok büyük tepki gösterince bu duruma hemen kötü sözler söylerler. Bu da benim hayat tecrübem.
Sevgili dostum,
Yukarıdaki söz bence 80 sayfalık kitabın en çok etkili olan sözü.
Sevgili dostum,
Engel mi?
Sadece kirli zihin ve yüreklerdedir.
En büyük özür,
Kirli zihin ve yüreklerde.
En büyük engel ise
Buna sahip olan kişilerde”
Ve kitaptan bir söz
“söz anlayabilene söylenir”
Ben bu kadar az ve öz sözden gereken dersi aldım. Sibel Hanıma teşekkür ederim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.