- 402 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Faili meçhul sevda cinayetleri
Elleri birlesikti bir kadin ve bir erkegin
ya yürekleri yanyana mıydı?
Yoksa
uzaklarda mı?
Kadin sordu adama; " hayalin varmi geleceğe dair"
Adam bir sürü şeyler söyledi kendince iyi bir seylerdi...
Ne ev ne araba ne mal mülk oyle büyük hayallerim yok karnım doysun sağlığım yerinde olsun yeter dedi.
Ama bir kadının duymak isteyecegi türden hayaller degildi ki..
Adam hayal bile kurmayi unutmusken ona dair nasil hayal kurabilirdi ki kadin.
Adam kadina hayalini bile sormadı
Kadin kısık bi sesle bir film sahnesindeki kareyi anlattı bir karavan iki şezlong kumda oynayan bir cocuk ve semaverde cay.
Ama tek kisinin kurdugu bir hayal gerçeğe dönüsmez
dönüşemezdi.
Sustu kadin uzun uzun denize baktı.
Ve o an anladı ki kalbini açmamalıydı o adama Oda öyle yaptı susturdu o sığ adama karşı kalbini...
Kadın şiir gibiydi ama görmüyordu bile adam onu ya;
neyse..!
Ama şimdiki hikayeler böyle...Ya kadın umarsız adam derin yada kadın okyanus adam sığ kalbini unutmuş rehin birilerinde.
Sonrası yarabantı asklarda iyilesmeyi bekliyorlar iyileşemedikçe de birilerini yarim bırakıp bu döngüyü devam ettiriyorlar.
O yarım kalanlarda baska birilerini yarım bırakırken sevgisizlikten ölüyor.
Öldürülüyorlar faili meçhul aşklarda...
Velhasıl bu hikayede mutlu bitmedi hikayenin sonunda kadın yüreğinden tutamayan adamı terketti. Adamsa o kadının neden gittigini anlayamayacak kadar kör sağır ve yüreksizdi...
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.