- 794 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
MERAK BUYURMAYINIZ EFENDİM
Kadınlar için saçları çok önemlidir. Saçlar bir kadının görünün en güzel aksesuarıdır. Erkeklerde kadının saçlarına ayrı bir anlam verirler mesela bir erkek için kadının saçının uzunluğu sağlıklı bir birey ve iyi bir doğurganlığa işaret eder. Erkekler Kadın saçlarına ne kadar özen ve itina ile bakarsa işte o kadar da iyi bir anne olabilir düşüncesindedir.
Kadın için saçı bir nevi arkadaşıdır, en kötü anlarında kendini cezalandırır gibi saçını bağlaması onların özgürlüğüne son vermesi ya da sinirlenince, kızınca, umutsuzluğa düşünce kestirmesi de bu sebeptendir.
Kadınlar güzel parlak ve gür saçlarıyla mutlu olurlar ve arada onları sevdiklerinin okşamasına da izin verirler. Bu aldıkları mükemmel bir histir erkeğin, bir kadının saçına dokunması huzur dur.
Gelelim ünlülerin saçlarına mesela Hülya Avşar Hülya Avşar’ın saçlarının şiirin ya da yazının altına yazılacağını düşünmek kadar sarma saçma üslupsuz bir düşünce yoktur.
Boş tenekeden boş sesi geldiği düşünülürse dolu bir insanın Hülya Avşar’ın saçlarından daha önemli konuları konuşacağı yadırganmayacak bir gerçektir.
Peki ya..!
Kendini dev aynasında görüp, karşıdakini hiçbir şeye tutmayıp, boş teneke muamelesi yapıp, boş sesini bekleyenlere ne demeli?
Annem -ayna ol kızım der. Her zaman sana kim nasıl bakıyorsa ona onu yansıt. Şimdi üslupsuz bir şekilde ben de senin ünlülerin rekorlarını, hatta mayoz, mitoz bölünme eşeyli ve eşeysiz üreme konularını şiirin altına yorum niyetine yazacağını mı düşünüyüm?
Hayır kişi kendi layık olduğu düşünceyi karşısına yansıtırmış. Benim hâlâ size saygı göstermem gibi.
Üslubum üslupsuzlaşınca üslubuma üslup dersi vermek benim baş görevimdir, görevinin bilincinde bir insanım merak buyurmayınız siz efendim.
YORUMLAR
Kadın ve Erkek İnan ki Fark etmez yoldaş
kimin kime şirin gözükeceği çok önemli olmamalıdır
enerji işidir bu tamamen.
derler ya hani iyi bir elektrik aldın mı;)) diye
ondan dolayı bu tarz yaklaşımlarda bir cinsin diğerine üstünlüğü asla olmamalıdır
Olacaksa da pozitif ayrımcılık yanım kadından yanadır bilesin;))
Şu erkekleri gözünüzde fazla abartmayın olur mu;))
Sonra gerçek sananlar oluyor
NİCE SAYGILARIMLA
KeLeBeK EtKiSii
bazen diyorum keşke şu burnumu oynatıp bütün olumsuzlukları değiştirebilseydim
neler değişmezdi ki
anlayan yüreğin var olsun
laf lar değil de söyleyenler önemli desem sen beni anlarsın değil mi
saygılarımla
Bir kadının saçı bir erkek için de çok şey ifade eder. Eskiden mendiller içinde sevgililere verilir, saklanırdır. Özlediğinde saçları koklanır saçları öpülürdü. Erkek gerçekten seviyor ve bir kadının değerinin ne olduğunu biliyor ise saçlarından öper, dudaklarından değil, saçlarını koklar tenini değil. Çok anlamlı bir yazıydı kutlarım, Hülya Avşar benzetmesine de ayrıca bayıldım, yüreğine sağlık.
KeLeBeK EtKiSii
bazı topluluklarda saçı namus ile bile bağdaştırırlar
ama en çok doğurğanlık ile
erkek psikolojisi bu şekilde
anlayan yüreğin var olsun