- 487 Okunma
- 5 Yorum
- 6 Beğeni
SANA MEKTUPLARIM - 5 -
Eylül güneşiyle ışıdı tüm düşlerim. Çiçeğe durdu gönlümün umut bahçesi. Paslı prangaları kırmanın zamanı geldi... Hüzün denizim mavi yakamozlarda.
Bir mutlu şarkıya akortlandı yüreğimin telleri. Bayram sevinci mutluluklar pencerelerde... Eylül yağmurları camlarda şarkılar söylüyor. Gecelerime, o dinlediğim eski zaman masallarının büyüleri doluyor.
Bölük pörçük tutkularım bir bütün oldu, yüreğimde MAVİ GÜLLER açıyor.
Gönlümün güz bahçelerine beşinci mevsimin güzellikleri doluyor... renk ve ahenk, şarkı ve nota şiir güzellikleri ile mutlu.
Kalbimin her vuruşu en güzel besteleri yapıyor. Artık her düşen yaprak ; Sonbaharda gök kuşağı renklerini serecek gözlerime ve gönlüme.
Hayalimde de olsa ; bir bitmeyen mutluluğun sevincini hiç yitirmeyecek yüreğim.
Ya sen ?..
Aygün Deniz 11.09.2020
YORUMLAR
Hayalimde de olsa ; bir bitmeyen mutluluğun sevincini hiç yitirmeyecek yüreğim.
Mutluyum.
Sen de mutlusun.
Çünkü yetinmeyi biliyoruz ve kocaman seviyoruz canım arkadaşım.
Ve sevdiğimiz kadar mutluyuz çünkü ışıldayan bir sevgi armağan ediyoruz insanlara ve onları mutlu kılmak çok olası çünkü içten olmak zaten doğamızda saklı.
Hem...
Eğer ki sen mutluysan ben nasıl mutlu olmam?
Varlığın hep güzel canım arkadaşım benim.
Hep ama hep sevgimlesin canım.
Aygün Deniz
Sevgilerimle her daim.