TAYY MEKAN TAYY ZAMAN
TAYY MEKAN TAYY ZAMAN
*Değerli kardeşlerim, müsaade verildi, naçizane yazıyorum.
*İmla yönünden hatamı düzeltirsiniz canpirim..
*İnsan bir enerji yumağı, her saniye, bilenen bilinmeyen herşey Zikrullah’la meşgul.
*Ruhun bedenden ayrılmasıyla serbest kalan can deryaya açılıyor. Hayretler içerisinde gördüklerini anlamaya çalışıyor.
*7 kat sema,7 kat yeraltı girmediğin çıkmadığın yer yok. Bir ışık süzmesi gibi ilerliyorsunuz. Bilinciniz yerinde, düşünüp konuşabiliyorsunuz.
*Uyku aleminde sadece görüp olaylara müdahale etme gibi bir gücünüz yokken, keşiflerde ve tayy mekanda kararları siz izin verildiği kadar verebiliyorsunuz.
*Başlarda mutlaka refakatçiyle dolaştırılıp alıştırılıyorsunuz.
*Alışma bittikten sonra tek başınıza dolaşmaya müsaade ediliyor. İlerleyen safhalarda istediğiniz yere gitme gelme, düşündüğünüzü yapma, aklınıza ne geliyorsa yapabiliyorsunuz.
*Tek başıma dolaşabiliyorum ama daha gideceğim yeri kendi gücümle tayin etme yetisi verilmedi bana. Ol diyorum oluyor. Çok korkuyorum. Hocama da yazdım bu durumu. Can bedenden çıkınca, gördüklerinizi inşallah göreceklerinize akıl sağlığı yetmeyebilir. Rabbimin büyüklüğü, ululuğunu her zerrenizde hissetmek olağan üstü bir duygu. Kara deliklerin, gezegenlerin, güneşin içine girip diğer tarafından çıkabiliyorsunuz. Hepimiz nurlardan oluşuyoruz. Korku, hüzün yok. Rabbimin dediği gibi muttakilere.....
*Uçarken jetleri geçiyorsunuz, bir uzay aracı yanınızda yavaş kalır.
*Suratınıza çarpan rüzgarı soğuğu, iliklerinize kadar hissedebiliyorsunuz. Kilometrelerce yükseğe çıkıp bir kuş gibi dalabiliyorsunuz.
*Dağların üstünden silme geçerken elinizi uzatıp, karları elleyebiliyorsunuz.
*Kendimi çeviremeyip aha çarptım diye gözlerimi kapattığım, korktuğum zamanlarda herşeyin içinden geçebildiğimi öğrendim. Denizin dibinde bir balık gibi yüzmeyi öğrendim. Önceleri nefesimi tutuyordum, denize daldığımda çok panikledim, boğuluyorum diye.
*Rabbim herşeye alıştırıyor. ilk bir senem refakatle geçti. Nefesi hep ensemdeydi meleklerin. Kollarımdan tuttular, beni götürüp bilmediğim yerlere attılar. Çok ağladım geri dönemeyeceğim diye.
*Bir seferinde dağda kaldım, sığınacak yer arıyorum.
*Bildiğiniz bedenimle başka bir yerdeyim. Bir baraka buldum, kapısını çaldım. Üç kişi var içerde. Gel dediler. Misafirim, kayboldum dedim. İhtiyar olan dedi ki korkuyor musun. Korkmuyorum, dedim. Hocam beni burda bırakmaz. O kadar mı güveniyorsun dedi bana. Evet, dedim. Müsaadenizle gidiyorum ben dedim. Çıkarken arkamdan bağırdı ‘’hocan seni asla yarı yolda bırakmaz çömez, devam et yoluna’’ dedi.
*Yani kısacası kalbinizi emanet vermezseniz, çok zorlanırsınız. Çok özele kaçmadan biraz yazdım, kusura bakmayın. İslamiyet kalple yaşanan bir din ve kalbinizi hocama teslim etmezseniz bir yerden sonrası gelmiyor. Eğin boynunuzu.
*İbadetlerimde, ilk başlarda alıştım, namaz kılıyorum, hemen bitse de uçsam gitsem diye bekliyordum. Çok gazel çok zevkli.
*Tabi ne oldu, avucumu çok yaladım. İstediğim, karşılık bekler gibi yaptığım hiç bir ibadet bana tat tuz vermedi.
*Rabbim sever diye yapın herşeyi. Onu memnun etmek için, o beni seviyor ben onun için yapmalıyım, daha çok yapmalıyım, derseniz herşey önünüzde, dibinizde biter, can kardeşlerim. Zil zurna sarhoş gezerken, saatlerce bana yazan, kızan, ben kaçıp gidince peşimden gelen pirimin rabbim yedi ceddinden razı olsun.
*Cennet cehennem dünya mal mülk isteyenin olsun, kuru bir yaprak olun savursun rüzgar sizi. kendi gideceğiniz yerden daha iyi bir yere gideceğinizi aklınızdan çıkarmayın. selam es selam.
*Selam es selam...
*Mal mülk Allah’ındır, edilen her dua kabul edilir.
*Ondan birşey istenmez, verilene razı olmak edeptendir.
*Az verir, çok verir, dert verir, sabır verir...
*Bu bir imtihandır Canbabam. Kimler nelere dua edecek bakalım, görelim...
*Mal mülk, koca, vs vs. Dünyalık istekler bitmeyecek, anlamayana haberi çözemeyene, dünyadan geçemeyene sıkıntı bu iş. Elekten geçecek zülfikârlar. Selam es selam. Gözbebeğim.
-♥️-Aleykümselam Aziz kardeşim Erhancan. Maşaallah barikallah. Sana o halleri yaşatan rabbimize hamdolsun. Razı olacağı kadar teşekkür ederim tüm zülfikârlar ve ümmeti muhammed adına. İnşaallah dahasını yazmana da izin çıkar da bidatların sonu gelir, şeytanın kirlettiği beyinler ve kalpler nuru cemal kemal ile temizlenir, çağ Altın Çağ’a dönüşür, Allah’ın nuru tamamlanır, kafirler istemese de.
Bir kızımıza kanatları olduğunu söyleyince cesaret vermeye çalıştığım anlar geldi yadıma. Kanatları veren neden verir dedim. Bilmiyorum hocam şu anda resimlerde, masallarda gördüğüm gibi kanatlarım var. Ayaklarım yerden kesilecek diye korkuyorum, dedi. Allah sana şah damarından yakın değil mi dedim. Evet...dedi. Öyleyse hadi çırp şu kanatları, uç dedim.
Uçtuğu alanları yazdı bana uzun uzun. Bir ara hocam şu anda ben bir arıyım dedi. Kanatlar sana ağır mı gelmişti dedim.
Şimdi daha hafifim derken bir boyut değiştirdi ve 21 sene önce ölen babası ile buluştu. Beni babası ile o gün ve daha sonra değişik zamanlarda uzun uzun defalarca konuşturdu. Yazılacak öyle çok şey var ki. Edit edilip insanlığın hizmetine sunulacak o kadar şey. Selam es selame
-Rabbim yar ve yardımcımız olsun. Amin. Selam es selame.
*Erhan Şahin *Rabia Derya birçoğunuzu tanıyorum, ve ben pirin bulunduğu makamın neler yapabileceğini tahmin bile edemiyorum. Pirim çoğunu yazmadı, açık etmedi beni. Çok kerametin insanı ne hale sokabileceğini kafama kazıdı. Umurumda değil hiçbir şey şu an. Severek kılıyorum namazlarımı, zikir çekerek şarj ediyorum kendimi. Nasibimizi veriyor çok şükür karnımız doyuyor. İmtihandır zerre umurumda değil ama çok güzel herşey. Kuşların seni tek sıraya girerek selamlaması, okulda öğrendiğimiz gezegenlerin üstüne çıkmak, devasa boşlukta efendimize bağıra bağıra selatü selam getirmek, rabbim büyüksün çok büyüksün diye bağırmaktan ses tellerimin zarar görmesi, çok güzel ama çok güzel. Kendin için dua etmeyi unutturan rabbime hamd olsun..
*Rabia Derya kardeşim ben 3 seneyi geçti televizyon seyretmiyorum herhâlde. Çok özel bir kurumda çalışıyorum ama kalbim hep rabbimle. O müsaade ettiği kadar yapabilirim, fazlası yada eksiği olamaz. Elimden geleni yapıyorum, tekliğe çok düştüm, tek oldum, bir oldum ama işler yoğunlaştı ibadetlerim aksadı geri kaldım. Vardır bir hayır deyip elimizden geleni yapabilirsek niyet hayır, akıbet hayır olur. Ben namaz kılarken 800 km uzakta olan anamın yanında devam ettim namaza. Olmaz olmaz şiirini güzelce okuyun. Pirin şiirlerinde gideceğiniz yollar saklı. Her yazısı ders.
Kıyameti yaşadım canlı, hasta oldum kendime gelemedim günlerce. Çokta müsaade yok anlatmama. Beyaz atım oldu, veren rabbime ne diye yalvarayım, ne diye ağlarım nasıl hamd ederim. Ben onu arıyorum, onu bulacağım diye salakça şeyler düşünürken, onun beni aradığını anladım. Ben kimim, nereye, nasıl giderim de kimi bulabilirim. Beni isteyen o, beni çağıran o, müsaade eden o, benliğimizi eritmek bu. Yoksa biz kimiz de nefsimizi terbiye edeceğiz. Sadece ona fırsat tanımıycaz, meşguliyetimiz hep Allah olacak. Kalbi, niyeti temiz, ümmet için çırpınan her Zülfikar’a nasip olsun inşallah..❤️❤️❤️selam es selam
*Rabbim müsaade etti Nuh tufanında gemiye yardım ettim, hz Nuh’u aradım kurtarayım diye😢.
*Çok ama çok zengin olabilirim belki ama zerre dua etmem kendim için.3 günlük dünyada sevdiklerimle yaşamak zaten cennet bana. Efendimizin de dediği gibi gözümün nuru namaz, zikir, kuran, canpirim yanımızda. Karım, anam, bacım yanımda. Bir kuru ekmeği nasip ediyor rabbim. Cenneti yaşayın, olanla yetinin, fazlalıkların farkına varın, tamah etmeyin, kardeşlerim.
Son olarak şunu yazıyım, cübbeli sarıklı, elinde tespih sallayan, herşeyi biliyorum edasıyla konuşan bir modelde değilim. Hocam gibi gayet modern biriyim.
Fırsat buldukça dışarı çıkarım, sporu hiç bırakmam. Sürekli spor salona giderim. Tavla oynarım arada kafam dağılsın diye. Sinemada sevdiğim ilgilendiğim güzel bir film olursa giderim. Çarşı pazar yaparım abartmadan, bunları da namaz saatlerine göre ayarlamaya çalışırım çoğu zaman. Mangal severim, ata binerim, bağırta bağırta müzik dinlerim. Arada metal😁yani dolu dolu yaşıyorum. Rabbimin verdiği nimetlerden faydalanıyorum ama ibadetimden de geri kalmıyorum. İşin özü sabah iş var deyip mesela erkenden kafayı vurup yatmıyorum. Sabahlıyorum, az uykuyla işe gidiyorum. Her namaza rabbim bana nasip et diye dua ediyorum. Gecede 3,4 kere beni gece namazına kaldırdıkları zamanı biliyorum. Herkes yatarken siz dağıtılan nuru kapın. Selam es selam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.