- 606 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
EROL NEDİM PEHLİVAN Ödülünü Armutlu'da alacak.. / Hikmet Okuyar
’’Her okula birkaç sanatçı getirilsin / Hikmet Okuyar ’’ Deyişinin uygulamalı takipçisi olan Gümüşhaneli Eğitimci Şiir Yorumcusu, Şair Erol Nedim Pehlivan da ’’ 2020 Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’’ alacak..
Dünyaşat organizasyonlarında ve Okulların Şiir Dinletisi etkinliklerinde imza günlerinde kitap tanıtımlarında Şiir Yorumculuğuyla da bir adım öne çıkan Gümüşhaneli Eğitimci Şair Şiir Yorumcusu Erol Nedim Pehlivan Süper ödülünü Yalova İli Armutlu İlçesi Bayraktepe tesislerinde alacak..Pehlivan Şair Atatürk Şiirlerinden Memleket Şiirlerinden sunumlar yorumlar yapacak daha sonra Armutlu İskele Meydanında İmza günü tertepliyecek ve hayran takipçilerle sohbet edecek..
..........................
Sayın
Nedim Pehlivan
*
SÜPER KAYNAK ESER, MUHTEŞEM PROJE DÜNYA MARKASI TÜRKİYE SEVDASI kapsamlı olarak ; Nedim Pehlivan Adınızla Özel Yeteneklerinizle, Verimli ve Faydalı Üretimlerinizle, Sunum, Yorum ve Saygın Paylaşımlarınızla; 2020, HİKMET OKUYAR ŞİİRE ÜSTÜN HİZMET ÖDÜLÜ kazandınız..Kutlu Olsun..
*
Bu vesileyle; Güzel Sanatlar Öncüsü, Kültür Sanat Dostu Nedim Pehlivan kazanımlarınızı; ŞEBİNGÜLÜ Sunumlarımızla TÜRKİYE SEVDASI duyarlılığımızla TEBRİK ediyor ; Sağlık ve Mutluluklarla Başarılarınızın devamını diliyoruz.. 26 / 30.Ağustos.2020
*
Hikmet OKUYAR.
ŞÜSİYAD Başkanı, Bakanlık SANATÇISI
............
Erol Nedim Pehlivan Kimdir ?
Şair ve yazar. 1947, Gümüşhane doğumlu. Trabzon Ticaret Lisesi, Gümüşhane Öğretmen Okulu, Trabzon Fatih Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü ve Anadolu Üniversitesi AÖF mezunu. Bir süre Antalya Kaş Kasaba İlkokulunda öğretmenlik yaptı. Bayburt Ortaokulu ve İstanbul’da Endüstri Meslek Lisesi ve değişik ortaokullarda mesleğini sürdürerek emekli oldu. Daha sonra Özel Dragos Kolejinde Türkçe, Türk dili ve edebiyatı dersleri okuttu; ayrıca yöneticilik görevlerinde bulundu. Yazı, şiir ve öyküleri ilk kez Bayburt Postası ve Kuşakkaya gazetelerinde yayımlanmıştı.
“Duyguların coşkusuna daha çok önem veren ozan, bazen düz yazıya kaçan, sade, yalın bir anlatımla tüm gücünü özgürce bir “sevgi” üzerinde yoğunlaştırıyor. Değişik şekillerde işlenen bu sevgi teması bazen de güzel şiirlere dönüşebiliyor.” (Sabahattin Kömürcüoğlu )
ESERLERİ:
ARAŞTIRMA: Gümüşhane ve Bayburt Yöresi Folklorumuz, Manilerimiz (1979).
ŞİİR: Yüreğimin Sesi (1994), Sevgi Damlaları (1994).
DERS ve YARDIMCI DERS KİTABI: Benim Kitabım (arkadaşlarıyla, Kolejlere-Fen Liselerine Hazırlık, 1988), Evdeki Öğretmen Türkçe (arkadaşlarıyla, 1988), Edebiyat - Kompozisyon (1993), İlköğretim Okulları İçin Türkçe Dilbilgisi (1998).
DİĞER: Birlikte Oynayalım (2002).
KAYNAK: Sabahattin Kömürcüoğlu / Gümüşhaneli Ozanlar (1998), İhsan Işık / Resimli ve Metin Örnekli Türkiye Edebiyatçılar ve Kültür Adamları Ansiklopedisi (2. bas., 2009).
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.