- 298 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kokunun Kaynağı
Yaşım küçükken benim teyibim vardı, kasetlerim vardı parayla almıştım; hepsini sırayla almıştım. Küçükten beridir müziğe ilgim var müziğe aşığım. Bu konuda biraz bilgim var, kalemim var silgim var. Küçükken bol bol türkü dinlerdim acayip türkü hastasıydım. Tabi yaş ilerledikçe her şey değişiyor. Yaş ilerledikçe insan ağırlaşıyor, olgunlaşıyor; kendi şahsım olarak, başkasını bilemem.
Bende ilgi hastalığı yok. Okumuş cahillerin algı yaratmak ve üzerime oynamak için bana ilgi gösterdiklerini biliyorum. Ve eylemlerinde başarılı da oldular. Bu yaşıma kadar kimse bana ilgi göstermedi; zira bu yaşıma kadar ilgiyle yaşamadım. Bunlar benim hayatımda aktif olabilmek ve rant sağlayabilmek için bu tahrik tekniklerine başvurdular. Yalandan ağlayabilmek insan bağlayabilmek sonrasında da kurbanı dağlayabilmek bunların oyunculuğunda.
Neyse bu konuyu geçelim. Manavgat’ta otellerin büyük bölümü yani çoğunluğu kapalı. Kapalı otellerin kapı taraflarında zincirle bağlanmış köpekler var. Bu köpekler zinciri koparsa parçalar valla. İpi bir koparsa parçalar valla. İş aramaya gittim de bu bilgileri ordan biliyorum. Ben, turizm de garsonluk yapıyorum. Maalesef iş yok bulamadım.
Ağustos ayında hava biraz temiz kokuyordu. Eylül ayı geldi yine hava zehir kokmaya başladı. Bu havada evden dışarı çıkılmaz. Dışarıda maskeyi sıkı takın ağzınız burnunuz kapansın. Havadaki zehir insanı korana yapıyor. Bu kokunun kaynağını bulmamız gerekiyor. Burda gazetecilere büyük iş düşüyor. Gazeteler kokunun üzerine giderse her şey aydınlığa kavuşacak.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Ağlamak
Yazıda ağlamaktan bahsettim, bağlamaktan bahsettim, yağlamaktan bahsettim, çağlamaktan sağlamaktan dağlamaktan bahsettim. Kızımı uzun bir aradan sonra görmeye gittiğimde kapıları kapatıp yüzünü bana göstermemişti ve ağlayarak bana sitem etmişti beni de ağlatmıştı. Karşılıklı beraber ağladık. Malum takip altındayım, benimle uğraşanlar var. Algı falan yaratan olur kızımda üzerine falan alınır. Kızımı kaybetmek istemiyorum. Kızım bunları okursan şunu bil yeter: ben sana olumsuz ve kötü ters bir şey yazmam. Benimle uğraşanlar var onlara yazıyorum. Allah nasip kısmet ederde evlenirsem iki çocuk daha olacak. İki çocuk daha olursa kızımın değeri düşmeyecek hep aynı değerde olacak. Kaybetme korkusu bunları yazdırıyor işte.
Yakuphan Kılınç
yakuphan kılınç tarafından 9/4/2020 10:42:11 AM zamanında düzenlenmiştir.