Sevdanin İz Dusumu
O sarkiyi dinleyince sonu olmayan bir yolculuga cikiyorsun.Oyalanmaya calismak nafile!Degisik bir mevsim olusuyor kafanda baharda usuyup,kista isiniyorsun.Ayni yerde donup duruyorsun.Daha cook duygusallasiyorsun.19 yasinda ki gibi degil hayat senin icin baska akiyor artik.Daha az konusup,daha cook dinliyordun.Daha dogrusu dinliyormus gibi yapiyorsun.Seni terk etmeyen yalnizligina donuyorsun.Huzuru kendi icinde yasiyorsun.İcindekileri disari vurmak icin daha cook yaziyorsun.Onunla dertlesiyorsun.Denemeler,hatiralar,siirler,kendinden, icinden,ozel bir yerden emir almis gibi ortaya cikariyorsun.Yazarken sikilmiyor,daha cook anlamlandiriyorsun.Derdinin caresi yook bunu kesin kez bilmektesin.Bu sessiz isyanin belki de bundan.Ne yeryuzu,ne de gokyuzu pek bir anlam ifade etmiyor senin acindan.Geceleri bir turlu bitmeyen bas agrilarin gibi o da bir turlu bitmiyor icinde.Kimseye anlatamaz,kimselere guvenemezsin.Hikayeni bilirlerse eger elindekini de kaybedecekmissin gibi geliyor.Yalniz sana ait,yalniz seninle var olan zamanini bekleyen utopik bir dunya gibi.Kendi masalini,kendin yaziyor onu cogaltiyorsun.Aklinda binlerce soru olmayacak cevaplar ariyorsun.Bir sigara daha derken gunde iki paketin bittigini bile anlamiyorsun.Ve diyorsun ki keske olum olsaydi da ayrilik olmasaydi.Onun kollarinda bile can vermesini kabulleniyorsun..!Onunla olmak yetiyor sana.Her ictiginde ona dair bir seyler animsiyorsun.Tum evren onun icin yaratilmis sanki.İki elin,iki bacagin yook hayir o var.Onsuz eksiksin ancak elinden bir sey gelmiyor.Olum seni ona kavusturur mu? Bunu bile bilmiyorsun!İnsan kendinden neden? Kurtulmak ister olmasini istedikleri olmadigi,olduramadigi icin mi?Peki neden sever hesaplayabilir,planlayabilir mi?daha cook unutacagi yerde icinde daha da cook nasil olur da buyutur..!Sevda ile hasret dusman kardesler gibi.Hep ic ice ama hep küs gibiler.Bazen gokyuzune baktiginda kus olmak istiyorsun.Pencerene konan o iki guvercinin pesinden gitmek istiyorsun.Mekanlar,sehirler,cografyalar,ulkeler unutmana yardimci olmuyor..!Bu bir sehir efsanesi kendinden kacamazsin gittigin yerlere seni de goturuyorsun.O da geliyor seninle elbette,ancak tasiyamayacagin kadar buyuk bir yuk senin icin.Yuz kilo agirligi bile kaldirabilecekken o inanca,dirence sahipken bile kalbini tasiyamiyorsun.Oysa ki agir gelen kollarinda ki degil butun bedenini kaplayan kucuk bir hucre.Beynini ve kalbini karsina alip konusuyorsun.Anlatmaya calisiyorsun anlamiyorlar,daha dogrusu kabullenmiyorlar.Sana verilmis sonsuz bir gorev gibi,basaramadikca daha cook altinda eziliyorsun.Biraksan her seyi kendini dogaya adasan sebze,meyve yetistirsen,agac diksen mesela, aklini da orada biraksan,unutabilsen her seyi yepyeni bir dunya duzeni kursan.Bunu da kendine olan oz saygin icin yapsan..!Ne yalan,ne gercek sen busun degisemez,vazgecemezsin.Kiyamete kadar surecek senin icin bu olay,hadi simdi girdigin gibi cik bakalim hala geri donus icin acik kapi kaldiysa eger..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.