- 383 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BİZ , BİZ OLMAYI UNUTTUK
Vatan sevgisi , mücadele , milleti müdafaa. Bu sözler her kesin dilinde bir slogan gibi dönüp duruyor. Ama aslolan söylemek mi yoksa yapmak mı?
Hiç düşünüyor muyuz ne yaptık ne yapacaz diye ? Bütün fikrimiz özlü söz okuyup kopyala yapıştır yapmaktan ibaret olmuş. Devletin gelişmişlik düzeyini hesabımıza yatan maaş ve harcama gücümüz olarak nitelendirirsek bırakın ileri gitmeyi olduğumuz yerden de geri gideriz. Kimseyi yargılamak benim haddim değil ama vatan sevgisi düğünde takacağın altın veya yaptığın düğünün şatafatlı olsası ile ölçülemez.
Karşılıksız sevmeyi denedik mi hiç , ya da hiçbir şey beklemeden fedakarlık yapmayı. Devlet var olsun benim benliğimi savunsun gibi sözler hayatımızın ilk şiarı oldu mu hiç veya akşam yemeği yerken mazlum insanlar aklımıza gelipte o lokmalar boğazımıza dizildi mi hiç ?
Sevgilimizi kış günü evine bırakıp soğukta titredik peki başörtü kızlar okullardan atılırken , devlet küresel güçlerin baskısı altında ezilirken gayri ahlaki düzen meşrulaştırılırken gönlümüz titredi mi hiç ? Müslümanlar dik durun dedi diye sekiz yıl esarete mahkum edilen Salih Mirzabeyoğlu’na Survivor’a destek olduğumuz kadar destek olduk mu ? Futbol takımlarının mali durumuna destek olduğumuz kadar dünya mazlumlarına destek olduk mu ?
Bin yıllık tarihi olan bir devleti yüz seneye mahkûm eden zihniyete aldığımız televizyonun kalitelisine özen gösterdiğimiz kadar özen gösterdik mi ?
Patron kızmasın diye işe erken geldiğimiz kadar secdeye erken gittik mi ?
Biz , biz olmayı unuttuk renkli ışıkların altındaki soluk dünyada...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.