Parizyen'den Müjde Size
Paris moda akımına özenen türk kadınlarını cezbetmek için bir dönem sükseli reklamlarda duyduğumuz bu hitap bugün ne kadar da çok yakışıyor bize müjde verenlere..
Rahmetli Cem KARACA’nın ’üç beş tane başbakan oturuvemişler’ sözünün geçtiği ’bindik bir alamete’ şarkısı sanki bu adamlara yazılmış. Yine rahmetli Barış MANÇO’nun ’Halil İbrahim Sofrası’ndaki ’içi boş tencere’ galiba bu adamların eseri.
Tamam, anladık, devleti sosyalleştiremediniz. Sosyal devlet anlayışı zihinlerinize ters geliyor. Kapitalizm ve emperyalizm olmadan bu gemiyi yürütemiyorsunuz. Bahis oyunlarınızdan, yani kumardan, genelevlerden aldığınız vergilerle memurların, imamların maaşlarını ödemeye kararlısınız, bunu da anladık. Altıyüz kişinin birden henüz namaz kılmadığı atmışbin kişilik camiler inşa ediyorsunuz, para sizin, buna da eyvallah. Erkek çocuğuna tecavüz eden vakıf adı altında yetiştirdiğiniz sapıkları ’bir defadan bir şey olmaz’ diyen bakanlarınız, bu bakana da bakan vatandaşlarınız var, memleket sizin, buna da eyvallah. Hayvanat bahçesi müdürünü Tübitak’a genel müdür yapacak kadar kıyakçısınız, yalayan dil sizin, buna bile eyvallah. Lakin bu MÜJDE nedir Allasen.
Fakirler doğalgaz kullanmasın, doğalgaz lükstür diyen bakanınızın morali epey bozulmuş olacak ki ortalıkta görünmüyor artık. Adamın biri ’bedelli askerlik çıkartıp, şehit-gazi ailelerinin yüzüne bakamam’ deyip de bir hafta sonra bedelli askerliği sabahın köründe yürürlüğe soktuğunda şaşırmadım ben. Çünkü doğma büyüme buralıyım. Şaşırmalara alıştım.
Vatandaş hala üniversite harçlarının kalktığını sanıyor. Oysa veliler ödemeyi hala yapıyor. Kandırılmışlardan bir kabine kurmuşlar, emperyalizmin uşakları Gapetto’nun pinokyosu kadar gerçekler. Yalnız; yalan söylediklerinde burunları değil, oyları büyüyor.
Çalarsa müslümanlar çalsın, diyen halkın sesi üredikçe oyları artıyor. Tabi bir de arap sevici bu adam ’biz ayrım yapmıyoruz’ ayağına kendi ülkemize bizi yabancı yaptıktan sonra bölünmüş yollardan, havalimanlarından bahsediyor ya; sözde dindar bir devlet yöneten bu adam zinayı suç olmaktan çıkardıktan sonra bir de diyor ki;
Yozlaşıyoruz..
Terörist başına ’sayın’ deyip, ’görüştüğümü ispat etmeyen şerefsizdir’ dedikten bir süre sonra ’görüşürüm, kimseye hesap vermem’ diyen bu adam şimdi çıkmış; MÜJDE diyor.
Bana Parizyen’den müjde gibi geliyor artık..
Üç tavsiyem var.
1-Genelevlerin önüne polis dikip bu evlerden aldığınız vergilerle memurunuzun, imamınızın maaşını ödemekten vazgeçin.
2-At yarışı, iddia gibi bahislerinizi yasal gösterip bunların aslında haram, günah olduğuna bunları oynamanın ve oynatmanın da kendi dininize aykırı olduğuna öncelikle bir kendiniz anlayın.
3-Ayasofya’yı, Çamlıca’yı bırakın. İBB’nizin önündeki binlerce evsiz vatandaşınıza kollarınızı açın.
YORUMLAR
Türker Ertürk : Karadeniz'de Akçakoca açıklarında yıllardır doğalgaz çıkarılıyor.Ayrıca çevrede derin sularda zengin rezervler olduğu da biliniyordu! Denizdeki platformları sahilden görebilirsiniz.
1. Hürriyet: Akçakoca’da doğalgaz bulundu (9 Eylül 2004)
Akçakoca açıklarında doğalgaz bulundu. Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı (TPAO) Genel Müdürü Osman Saim Dinç, Akçakoca açıklarında yapılan sondaj sonucu, Karadeniz’in ilk ekonomik ve ticari doğalgaz keşfini yaptıklarını açıkladı. Yıl sonuna kadar ciddi yatırımlar yapılarak, doğalgaz karaya çıkartılacak. (Kaynak)
2. DHA: Akçakoca’da doğalgazdan sonra petrol umudu (26 Kasım 2006)
TPAO Üretim Daire Başkan Yardımcısı Mehmet Kul, Türkiye’nin Karadeniz’de bulunan ilk doğalgaz üretim tesisinde sona doğru gelindiğini, açıklarda ve daha derinlerde petrol bulacaklarından emin olduklarını söyledi. (Kaynak)
3. AA: Karadeniz doğal gazı devreye girdi (20 Mayıs 2007)
Reklam
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Hilmi Güler, Akçakoca açıklarında çıkartılan doğalgazın Türkiye’de konutlarda tüketilen doğalgazın onda birini karşılayabildiğini söyledi. (Kaynak)
4. Sabah: Karadeniz’de petrol ağa takıldı (26 Ağustos 2007)
Müjdeli haber önceki gün Meclis’te Cumhurbaşkanlığı 2. tur oylaması yapılırken geldi. Muharrem Sarıkaya, Enerji Bakanı Hilmi Güler’in verdiği müjdeli haberi yazdı. (Kaynak)
5. Sabah: Sakarya’da doğalgaz bulundu (15 Mayıs 2009)
Kaynarca ilçesinde, TPO tarafından yapılan sismik araştırmalar sonrasında bölgede doğalgaza rastlanınca sondaj çalışması başlatıldı. TPAO bir süre önce Karadeniz Akçakoca açıklarında doğalgaz bulunması üzerine Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı aynı hat boyunda araştırma yaptı. (Kaynak)
6. AA: Yeni doğalgaz rezervi bulundu (17 Haziran 2010)
Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı’nın Batı Karadeniz açıklarında sürdürdüğü doğalgaz arama çalışmaları sırasında 1.600 metre derinlikte yeni rezerv bulunduğu bildirildi. Akçakoca sahilinin yaklaşık 14 kilometre açığında, denizin 100 metre derinliğinde yeni bir kuyu açılarak sondaj çalışması başlatıldı. (Kaynak)
7. AA: TPAO’dan sevindiren Akçakoca açıklaması (29 Mart 2011)
Reklam
TPAO’dan Akçakoca’daki üretim platformuyla ilgili güzel haber geldi. Üretim Daire Başkan Yardımcısı Mehmet Kul, Düzce’nin Akçakoca İlçesi açıklarındaki 4’üncü doğalgaz üretim platformunun devreye girmesiyle günlük 250 bin metreküp olan doğalgaz üretimlerinin 600 bin metreküpe çıktığını söyledi. (Kaynak)
8. Bakan Yıldız: Petrol bulduk ama çıkaramıyoruz (25 Ağustos 2012)
Akçakoca açıklarındaki doğalgaz platformunda incelemelerde bulunan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Hakkâri civarlarında önemli miktarda petrol bulgusuna ulaştıklarını kaydetti. Yıldız, “Ancak hem özel sektör hem de TPAO petrolü terör nedeniyle aramaya başlayamadı” dedi. (Kaynak)
9. Milliyet: Karadeniz, petrol ve doğalgazda yeni merkez (10 Mart 2013)
Enerji savaşlarının yeni merkezi Karadeniz oluyor. Exxon-Mobil, Shell, Chevron, Total, OMV, Rosneft, Petrobras ve Repsol gibi küresel oyuncuların bölgeye akın etmesi “Karadeniz’de ciddi petrol ve doğalgaz rezervi” olduğuna dair tezleri güçlendiriyor. (Kaynak)
10. Bakan Dönmez: Akçakoca’da bir doğalgaz keşfi oldu (29 Haziran 2020)
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, “Türkiye Petrolleri’nin kendi sondajıyla Akçakoca’da bir doğalgaz keşfi oldu. Rezerv yakaladılar. Üretim de yapılıyor. Batı Karadeniz tarafında böyle bir keşfimiz ve üretimimiz var. Karadeniz’den o açıdan biraz daha ümitliyiz” dedi.
ha bu arada
Kararnamesi çıktı: Türkiye Venezuela'dan peynir ithal edecek
Karara göre bu ülkeden “500 ton taze peynir, 500 ton eritme peynir, 500 ton diğer peynir, bin ton pirinç, 2 bin ton yulaf, 400 ton yerfıstığı, bin ton rep veya kolza tohumları, 5 bin ton ayçiçeği tohumu, 2 bin ton hint yağı tohumu, 2 bin ton susam tohumu, 2 bin ton aspir, 200 ton yağlı tohum, 1500 ton çikolata ve kakao içeren diğer gıda müstahzarları” ithal edilebilecek.
bu arada siyasi yazı yazmak yasak biliyorsunuz değil mi ? :-)
Filiz Şahin. tarafından 8/23/2020 10:38:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
mavibere
Ahlak'ı kendine söz edinenlere yasak komik bir fıkra getirir akla sadece
Bana siyasi yazı yazmama yasağını koyacak akla şaşarım
Sevgi ve saygılarımla
Karsi ciktiklarinizi okuyunca yasasin Bütün cirkefliklerin panzehiri yerin dibine batmasini isteyen saglayan yegane hayat nizami olan ISLAM SERIATini arzulayan varmis burda dedim.
..Fakat bulunan gazin müjdesine karsi cikmaniz bir yanlis dokuz dogruyu batirdi.Cünkü Dogal zenginlikler bu milletin refahina katki saglayacaktir,CENAZELERIN HASTAHANELERDE REHIN KALDIGI, Fatma teyzelerin geceden hastahane kuyruklarina girdigi, engellilerin ahirlarda baglandigi yillari unutmadik.Unutmamak lazim 80 yilda yolu olmayan köylere bile heykel dikenler,demokrasinin laikligin kemalizmin geregi olarak kerhaneleri meyhaneleri actiklarini.....
mavibere
bana aldırmayın
gözümüzün önünde benden daha ileri olanlar var
Sevgi ve saygılarımla
Şimdi hemen o malum reklam geldi aklıma ''Mevzu Bahis.'' değil de 250.000 kişi ekmek yiyormuş da mış mış... Bir de şunun istatistiğini yaptılar mı acaba? At yarışında para batırıp psikolojisi bozulan, aile ilişkileri bozulan, eşinden boşanan kaç tane insan var? Bunun tespitini yapsınlar bir de...
mavibere
Gölgede kalmış bu yorumunuz
Hakikatler öyle acı ki
Buna hayat diyorlar işte