Üvey ve Yolcu Başka İklimlere
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Öncesi, bir iyilik çığırı sebepsiz.
Sonrası bilinmiyor.
Yorgun da değilim ki size şöyle okkalı bir cümle ile giriş yapayım.
Zira yorgunluğun tesiri güçlüdür.
Boş verin siz.
Bu bir dönüş süresi değil. Lakin nazarınızda savrulan bir yaprağım. Velhasıl hüzün bir mahcubiyet sebebidir. Nazarınızda cefa çekmeye müstahak bir yanım. Gözlerimle neler ümit ettim ben. Çekip giden baharlara… Kanayan yaralara… Geçmişle yaşanmıyor.
Çoktan beri küskünüm. Küskünlüğün sebebi yeni dünyadır. Biz her acıyı eve davet ettik. Yas biriktik. Yaş aldık.
Onandır vurgunuz.
Sıradan alışkanlıklarım var. Güçlüyüm. Bir ömür -dolaşıksız- bekleyebilmek gibi.
Sessizlik özel anlara dairdir.
Ömrümün üç dakikasında başka bir ben...
Sıradan şeylere merhaba,
Günüm böyle de güzel.
Bir çığlıklı şarkıda buluşmak üzere,
Özgürüz sınırlarımız içinde.
Bu benim için bir oyun.
Sessizlik özel anlara dairdir. Ay ışığında bulunmak gibi.
Zaman sizin. Her şey sizin. Bunu kutlayın olur mu.
Seni dört yapraklı yoncaya uğurladım sevincim. Kutluyorlar işte. Geri gelmeyecek zamanları ve kimse hüzünlü değil.
Kapıda bir kedi kalabalığı bekliyor. Akşama ne pişirmeli dersin.
Yeni dünya...
Merhamet yok.
Sadece acıma var.
Yaz kızım.!
Git gide kabak tadı verseler de oradayım. Çünkü gölgesi büyütür ağacı. Tutku var. İnanç daim.
ağustos 2020
Mahvash
YORUMLAR
Farkındalık farklı olan görüşlerin ürünüdür.Dışlamadan , dişlemeden ve düşlemeden olmuyor yerine göre...bunlar zamanı ve mekanı ayarlayarak yapmak mutluluk verir...değilse hüzün kaplar yüreği...
Tebrikler
Mahvash
Kimse kimsenin yaşamına zarar vermesin. Bu bir çok şeyi açıklıyor.
İnsanlar varlığın bir parçası. Neden özgürlüklerimizi belirlemiyoruz.
Özgırlük soyut
Sevgi soyut
Anlayış soyut
Anlamını yakalamaya gayret ettiğimiz kelimelerin hepsi soyut.
Hayır cafcaflı şeylere ihtiyacımız yok. Sadelik en güzeli.
Farklı olacağız diye komik durumlara düşmemeli.
Yaşamın aslında abartılı olmadığını biliyorum. Onu şaşaya boğan bizleriz.
Saygılarımla
SelimADIM
Hayatın içinden yaşadıklarımızın bir özeti, değişik bir anlatı mı belki, herkesten farklı olmalı ki yaşadıklarımız, özümsediklerimiz, yazdıklarımız, yazarlığın, bir şeyler karalamanın farkı da bu olsa gerek... Kutlarım yürekten...
Mahvash
En muhimi inanmaktır. Bu Rab de olabilir. Nesne de. Nedensel şeyler de olabilir
Herkesin bir duvarı vardır. Kimileri inkar eder. Kimileri farkında değildir. Ben merak içindeyim hayat başka sey midir? Hayat neye bedeldir.
Duvarımda envai çeşit çiçekle döndüm yazıya. Beni ilk karşılayan kırılgan bir gelincik oldu.
...
Çok şey anlatılabilir aslında
Sessiz biçimde.
Yeter ki insan olalım.
Saygılarımla.