- 353 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KORONA NEDEN GİTMİYOR?
Etrafımdaki bazı insanlar korona neden gitmiyor ya da bitmiyor diyorlar.
Geliş nedenlerini tesbit etmeden elbette uğurlama yolunu da bulamayız.
Evvela pis idik. Yeteri kadar temizliğimize dikkat etmiyorduk. Çok şükür biraz maddi temizliği öğrendik. Lakin iyi temizleneceğiz diye su ve temizlik malzemelerinin israfı kapısı açıldı.
Yalancılar yalan söylemeye, hırsızlar da çalmaya devam ediyorlar.
Herkes dürüstlükten bahsediyor, bırakın dürüst davranmayı, konuşurken bile dürüst konuşmuyor.
Yemede içmede kullandığımız bütün malzeme ve nimetlerde lüks ve israfımızdan hiç tavize yanaşmıyoruz.
Biz tokuz elhamdülillah. Dünyanın yarıdan fazlası açıktan kırılıyor.
Mahrem yerlerini namahreme gösterme yarışı devam ediyor. Art niyetli ve iğrenç bakışlılara karşı hiçbir tedbir yok.
Haram-helal sınırları birbirine girmiş. Hassasiyetler yok olmuş.
Doğru ile yalan aynı rafta satılıyor. İnsanlar şaşkına çevrilmek isteniyor.
Nimetin alındığı ele teşekkür ediliyor, gönderen görmezden geliniyor.
Hayatta en önemli şey iman, ondan sonra namazdır. Bir ayağı çukurda olduğunu hissedenlerden başka seccadeye başını koyan yok.
Her şeyini Allah’a borçlu ama Allah’ı hiç hatırladığı yok.
Bu saydıklarımıza kendimize ve çevremize bakarak olumlu cevaplar verebiliyorsak korona emin olun gidicidir.
Eğer iç açıcı bir cevabımız yoksa koronanın misafirliği bitmeyecektir.
Bizim kafamıza vura vura uyandırana kadar gitmeyecektir.
Gitse bile Allah’ın başka sopası mı yok. Onlar devreye girer.
Allah’tan geldik yine Allah’a döneceğiz. Üç günlük dünyada Allah’ın koruması altına girmemek için neden çabalarız ki!...
Korumadan kaçan koronaya tutuluyor işte.
Biz koronadan kaçıp Allah’a tutulalım.
Allah tutarsa, ebedî garantili iş tutar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.