- 431 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Karacaoğlan
Biliyorsunuz ırmak kenarında ördeklere yiyecek atmıştım. Yiyeceği attıktan sonra oradan ayrıldım. Bir baktım ki yukarıda arkamda iki köpek oturuyormuş. Arkamdan ne yapıyorsun tavukların içinde dediler. Bu cibilliyetsizin köpekleri, ördeklere tavuk diyorlar. Bu cibilliyetsiz, köpeklerine bunları niye öğretmiyor, bunlara tavuğu, ördeği benmi öğreteceğim? Bunların lideri cibilliyetsiz. Bunların lideri köpeklerini neden bilgilendirmiyor. Mâlum, bilgileriyle beni yok etmeye çalışıyorlar. Bu kadar profesyonel kuklalar, tavukla ördeği bilmez mi?
Pazartesi günü bir kitapçıya uğradım. Şiir kitabı alacaktım, Karacaoğlan’ın şiir kitabını. Önce, kitapçıya bir sorayım dedim. Kafamı çevirdiğimde dükkan sahibinin önünde iki müşteri vardı. Müşteri var diye çekindim, Karacaoğlan’ın kitabı var mı diyemedim. Şimdi bu müşteriler bana geri kafalı gözüyle bakarlar diye çekindim. Sonra kendimi toplayıp nasıl bakarlarsa baksınlar deyip; kitapçıya, Karacaoğlan’ın şiir kitabı var mı? Dedim. Geri kafalı gözüyle bakanda olmadı. Koskoca ünlü Karacaoğlan’ın şiir kitabı kitapçıda yokmuş. Neyse, başka bir şiir kitabı aldım.
Şiir kitabını aldıktan sonra pazardan da yemeklik malzeme ve meyve aldıktan sonra eve geldim. Hani bu Karacaoğlan’ın kitabını sordum ya bunu cibilliyetsiz internete servis etmiş. Ensemde soluyor ya, ya kuklaları duymuştur yada beni kitapçı satmıştır.
Allah’tan Karacaoğlan yaşamıyor, hayatta değil. Yoksa Karacaoğlan’ı bulur yakasına yapışırdı; karaoğlan, karaoğlan söyle bana bu Yakuphan senin şiirlerini neden okuyor derdi. Bu cibilliyetsizin beyni hasta. Belki gidip Karacaoğlan’ın mezarını bulmuştur. Mezarın başına dikilip adamı mezarında da rahatsız etmiştir:):):) Yapar mı yapar, bundan beklerim.
Karacaoğlan’ı da satın alamaz ya, adam mezarda yatıyor. Karacaoğlan’ı rahat rahat okuyabilirim. Karacaoğlan’ın benimle uğraşma gibi bir şansı yok. Zaten internette doğru düzgün fazla şiir yazabilen yok. Böyle ustaları okuyarak vaktimi boşa geçirmemiş olurum. Şiir yazmak için ustaları okumak tanımak gerekir. Usta şâir olmanın yolu buralardan geçer. Ustaları okumadan, tanımadan şâir olunmaz.
02 Mart 2016 23:47
Düzenleme : 2 Ağustos 2020 Pazar- İşsizlik senesinin Ağustos ayındayken
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.