- 285 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Geniş Dünya
Dünya o kadar geniş ki içinde her türlü yaratığı barındırıyor. Şimdi ben bunların hepsini anlatmaya yazmaya kalksam bir oturuşta hepsini anlatıp yazamam. Bu yüzden parça parça yazarım.
Malzeme sıkıntısı çekmiyorum. Yazacak çok konu var. Bakalım bu yazıya neleri sığdırabileceğim.
Biliyorsunuz benim düşmanım var. Ben buna it oğlu it, cibilliyetsiz diyorum. Bu cibilliyetsizin birde köpek sürüsü var. Bunlara havla dedimiydi havlıyorlar. Bunların hepsini etkisi altına almış. Nasıl başarıyor bunu anlamışta değilim. Buna resmen tapıyorlar. Etrafım bunun köpekleriyle dolu.
Benim evin üst tarafında bunun bir dozeri var. Bugün, Yakuphan uykudan kalk der gibi, dozer tak taka başladı. Ben uyandım dozer tak takı kesti.
Eskiden evimi kontrol etmezdim. Bu hırsız cibilliyetsiz başıma musallat olalı tedbirli yaşamaya başladım. Evime girdiğimde kapımı penceremi kontrol ediyorum. Girerken çıkarken kontrol yapıyorum. Çünkü düşmanın nerden saldıracağını bilemezsin. Değerli insanlar düşmanınız olmasa bile kapınızı pencerenizi devamlı kontrol edin. Tedbirli başa kar yağmazmış.
02 Ocak 2016 19:09
Düzenleme: 27 Temmuz 2020 Pazartesi/ Turizmin kapalı olduğu aylar ve günler. İşsiz, maaşsız ve mağduruz!
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.