- 480 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
MÜJDELER OLSUN ARKADAŞLAR YENİ BİR HASTALIĞIM OLDU
MÜJDELER OLSUN ARKADAŞLAR
YENİ BİR HASTALIĞIM OLDU
En son kolon kanserine yakalanıp, zor uzun ve meşakkatli bir mücadeleden sonra, kanseri yendiğim zaman şöyle bir cümle sarf etmiştim, ’şimdi sıradaki hastalık gelsin.’’ Şaka gibi değil mi? Fazla beklemedim aradan iki sene geçti. Yıl 2020 ben yeni bir hastalıkla yüz yüze geldim. Bütün vücudumda yaralar oluştu . Sağlık ocağına gittim doktor beni muayene ettikten sonra, uyuz olmuşsun dedi. İnanmamakla beraber teşhisi koyan doktordu. İlaç yazdı. Sağlık ocağından ayrılmadan evvel vücudumun çeşitli yerlerinden telefonla resmini çekti. Arkadaşlarının fikrini alacağını söyledi. Bu arada kızımda Sadi Öktem hastanesinden randevu aldı. Randevu yaklaşık bir ay sonraydı. Günler geçti ben acıdan bazen kırk elli saat uyumadan bu günlere geldim.
Nihayet 20 Temmuzda hastaneye gittik. Doktor muayene ettikten sonra, vücudumdan parça alarak, birini Bakırköy’e, diğerini de Çapa’ya biyopsi için gönderdi.
Doktorla yaptığım kısa bir konuşmada sordum ‘’Hastalığım uyuz mu?’’ Verdiği cevap içimi iyice kararttı. ‘’ Keşke uyuz olsaydı.’’ Anladığım kadarı ile beni çok zor günler bekliyor. Bu arada doktor hanım ufak bir açıklama da yapmaktan kendini alamadı. ‘’ Bundan evvel geçirmiş olduğun hastalıkların kalıntılarından oluşmuş yeni bir hastalık olabilir. Eski hastalıklarımdan bazıları ise, kalbimin çok düşük tempoda çalışması, Omurilik felci ve ameliyatı. Kolon kanseri. Ve en son Vertigo. Baktılar teker, teker beni alt edemiyorlar, ittifak kurup hep beraber saldırıya geçtiler. Ama inanıyorum bu sefer de zafer benim olacak. Dimdik ayakta kalacağım. Bu gecelik bu kadar sayfadaşlarım hepinize iyi geceler.
TEBESSÜM EDEN ÇOCUK YİNE TEBESSÜM EDECEK.
Tuğrul Ahmet Pekel