Naber Galaksisi
:) Yazacak bir şey yok çekirge.. Bir halay çek, biraz zeybek oyna...
Küçük harflerle yaz, deprem mi oluyor, nayır nolamaz..
Yandı yürekler yandı... Kim yaktı, Tavşan yaktı, tavşan nerde dağa kaçtı, dağ nerde inek içti, inek nerde süte zam gelmiş o da öyle diyor süt ucuzken bana bakmadın ben de şimdi süt vermem.. İnek de haklı arkadaş..
Senin duan kabul olur ustam, bir dua et bakam duyacak mı, duymuyor mu beddua et o zaman onu da mı duymuyor..
Büyü mü yapalım, neyle, keçi toynağı tavşan kulağı zencefil otuyla mı?? Hindistan biberi de katam mı içine, kara kılıklı ruhlar cinler geleymüş, sen ne der isen yapıyormuş.. Vallah mı, denedin mi, garanti süresi ne kadar? Neyin, Büyünün tabii.. En az 5 yıl garanti isterim..
Bir soram ? Kime soracan? Harut şeyhimle, Marut hocama bir danışam garanti verebiliyorlar mı? Sor bakem.. Dolar fiyatına üç taksit ancak olur diyorlar... Ne diyorlar, türk lirası geçmiyormuymuş o tarafta.. Yok abi, dolar istediler.. Melekleri cinleri perileri de mi kafalamış lan bunlar.. Ekonomik kriz mi varmış öte tarafta.. İşine gelirse abi, tarife böyle dediler.. Kaç dolar istiyorlar?
Bir soram.. Sor bakem.. 99 dolara bir harf 9999 dolara da iş tamammış.. 100 harf, şekille mi yapıyorlar mış büyüyü.. Hangi şekli fevki kullanıyorlarmış öğrenebilir misin, fevki ben çizsem versem, indirim yaparlar mı?? Sormam lazım, ... Olur dediler abi, üçgeni kareyi ve sekiz köşeli yıldızı kullansın ama dediler.. Ne kadar indirim yaptılar? 3333 dolar, geriye 6666 dolar kaldı yani.. Hangi alfabeyi kullanacaklarmış, melek dili mi ,şeytan dili mi, yoksa yoksa... o dili biliyorlarmıymış kara dili... Bilmiyom abi sormam lazım..
Sor bakem, Hangi dilde yazacaklarını öğren büyüyü...Abi fazla tiyo veremeyiz diyorlar.. Kelt dilinde ben yazsam 25 kelimeyi, indirim yaparlar mı daha, sormam lazım, sor bakem... Olur dediler abi, ne kadar indirim yaptılar, 2500 dolar daha indirim yaptılar abi.. Eyi bari.. ne kaldı geriye.. 4000 küsür abi, o zaman biz yapalım bu işi... o da bize kalsın, şimdi pazarlık sünnet, biraz daha pazarlık yapıp tiyo alalım o zaman hem senin işi de hallederiz,
hangi işi abi, oğlum anlamadın mı, daha ne kadar bekar gezcen, bir büyü yaparım sana gelsin prensesler gitsin çöldeki şeyh kızları, sırtın yere gelmez ha.. Ciddi mi abi, ciddi ya, ben hallederim senin işi, duacın olurum abi, Lakin biraz para lazım malzeme almalıyım.. Ne kadar lazım abi, hesapladım da büyünün tutması için 3000 eruo kafa kafaya geliyor valla..
Tamam abi, yeter ki sen hallet benim işi, lakin biraz indirim yapsan, vallah kurtarmıyor, olsa dükkan senin.. Yanlış manlış yazarsak olmaz hani, ucuz büyüden iş çıkmaz.. Hem bizimki kara büyü eruo üzerinden kabul oluyor..
Krediye bir başvurayım lakin sen hemen başla, kesin çıkar bana... Ne kredisi, yok mu nakit, kredi zaman alır, yıldızların yeri değişmemeli en son yarına kadar yapmalıyız büyüyü, krediyle uğraşma geç kalır, bir şekilde bul, bulamazsan unut prensesi...deme be abi, dedim valla, cinler söylüyor oğlum ben elçiyim sadece, yıldızın biri yörünge değiştirecekmiş.. Kaçırırsak unut yani..
...
..
..
.
YORUMLAR
Çorba olmuş ama, iyi çorba olmuş, kötü bir tarafı yok, üfürükçülere de bir gün bir üflerler ki kanatsız uçar onlarda... Ooooh ne güzel kredi faizleri inmiş diye sevinen bir dolu insan var da krediye ihtiyacım yok şükür ki diye sevinen niye yok, anlayabilmiş değilim... Gırtlağa kadar borç, ev kredisi öde, araba kredisi öde, tatil kredisi öde, on gün tatil yapacaksın hemşehrim 12 ay 14 ay onu ödeyeceksin, hadi len demezler mi adama... Güzeldi ders ders ders, almasını bilene tabi... Kutladım...
Yinsani
katkınız için çok teşekkür ederim..
saygı sağlık ve huzurla.
:))))))
ustam sen çok yaşa emi...
büyü ticarethanesi açsan tüm hane’lerden fazla ciro yaparsın. Hele benim verdiğim yedi yol garanti yerine on yıl verirsen tam köşe...
saygılar ustam
Yinsani
eksik olmayın ustam..
daim sevgi sağlık ve hürmetlerimle..
:))
ne deyim ben şimdi..
ekremcan senin çekirgeyi arada bir bana yollasan :)
açık olsun cümle yolun...
sevgi saygı ile
Yinsani
eksik olma can abim..
daim hürmetlerimle.
İyi haber, senden naber?
O değil de kardeşim, yazıyı okuyunca dedim ki;
Bu adamın içine Of'lu hoca ile Kayserili esnaf kaçmış olabilir mi acaba.:)))
Aman dikkat et bak. Demedi deme... Elinde avucunda ne varsa alırlar alimallah...
Sevgiyle ve sağlıkla kal dostum...
Yinsani
sevgi ve saygılarımla abim
Ilahi nesildaşım kahkaha attım resmen...
Lâkin kıvrak zekaya hayran kaldım...buyu için para verecekken büyü işinden para kazanmak;)))))
Yakışır ama...
Klavyene sağlık dedim.
Sağlıcakla
Yinsani
güldürebildiysem ne mutlu:))