- 275 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ADI BENDE KALSIN
BEN SENİ İSTİYORUM ŞİİRİMİ YAZARKEN ÇOK DÜŞÜNDÜM,DÜŞÜNDÜMDE NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ BULAMADIM NEDENİ BEN BİLİYORUMKİ O KİŞİYİ İSTİYORUM ARZULUYORUM BUNU O HANIMEFENDİYE ANLATMAK ÇOK ZOR EN KOLAY BİR ŞİİR YAZARAK KENDİMİ ANLATAMAK İSTEDİM.ÜSTADLARDA BÖYLE YAPMAMIŞLARMI,FAKAT YAŞADIĞIMIZ BU GÜNLERDE {yani 20 nci yüzyılda} BAZI ŞEYLER ÇOK DEĞİŞTİ BENDE BU DEĞİŞİKLİĞE AYAK UYDURARAK ÜSTADLARI ÖRNEK ALDIM.MESALA AHMET MUHİP DIRANAS,FAHRİYE ABLA HANIMEFENDİYE ,ATİLLA İLHAN MARIA MİSSAKİAN HANIMEFENDİYE -ÖZDEMİR ASAF MEVHİBE BEYAT HANIMEFENDİYE- BEDRİ RAHMİ EYÜBOĞLU MARİ GEREKMEZYAN HANIM EFENDİYE-ABDULHAK HAMİT MAKBER HANIMEFENDİYE -HAZIM HİKMET PİRAYE HANIMEFENDİYA-YAHYA KEMAL CELİLE HANINEFENDİYE KENDİLERİNİ HEP BİRER ŞİİRLE ANLATMAMIŞLARMI TABİ BİZ BU ŞİİRLERLE ÜSTADLARA YAKLAŞAMAZSAKDA KENDİMİZİ İFADE ETMENİN BİR YULUDUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BAZI YAŞLARDA İNSANLAR KENDİLERİNİ ANLATIRKEN ZORLANIRLAR,KARŞISINDAKİ HANIMEFENDİYİ RENCİDE ETMEMEK VE DEĞİŞİK DUYGULARA KAPILMASINI İSTEMEDİĞİNDEN KULLANICAĞIN KELİMELERE VE CÜMLELERE ÇOK AMA ÇOK DİKKAT ETMEK GEREKİR.BENDE BUNU YAPTIĞIMA İNANARAK BU BEN SENİ İSTİYORUM ŞİİRİNİ YAZMAYA KARAR VERDİM.ASLINDA BEN TÜM ŞİİRLERİMİ ASİL OLAN O ADI BENDE GİZLİ HANIMEFENDİ İÇİN YAZDIM YAZIYORUM DAHADA YAZMAK İSTİYORUM.NE OLUR YORUMLARINIZI CANI GÖNÜLDEN BEKLİYORUM..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.