- 288 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
15TEMMUZ UNUTMADIK UNUTMIYACAĞIZ
Yarın bundan tam 4 yıl önce vatanımıza düzenlenmiş fakat başarıya varılmamış olan Türk milletinin bir kez daha vatanı uğruna neler yapabileceğinin 248 kişinin şehitlik mertebesine nail olduğu 2196 kişinin ise gazi olup bu darbe denen girişimin 48 saat içerin de önlenmesinin 1.yıl dönümü geldi. O günü kime sorsanız size tek bir cevabı olacağından eminim hainlerin yüzü gülmedi kimse bu vatanı bizden öyle alamaz der.Bundan yıllar önce bizim bu vatan uğruna bu istiklal uğruna neler yapabildiğimizin en açık ve net şekilde belli olduğu bir marşımız bu vatan uğruna binlerce kişinin can verdiği bu toprakları kimse alamaz bizden alamıcakta ALLAH’IN izniyle o gece de dışarı çıkamayan insanların yapmış olduğu dualar sayesinde biz bu darbe denen girişimi alt ettik.Kimileri için bu devlet tarafından yapılmış olarak düşünülse de bu girişimi devletimiz değil dış mihrapların bu vatanı sömürme ele geçirme isteği ile yapılmış olduğunun kanıtları ortadır.Siz ne düşürseniz düşünün ama bu vatanı kimse alamaz bizden bu nesil boşuna yetişmedi canları uğruna askerlik polislik ya da jandarmalık yapan Mehmetçiklerin sayesinde bir daha olsa ALLAH’IN izniyle kimseye muhtaç duruma düşmez…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.