- 360 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yeni Bilgi
Malum biliyorsunuz değerli insanlar benim evin içinde son bir fare kalmıştı. Yakalamak için epey uğraştım. Sonunda sabunu sevdiğini gördüm. Sabunla oynuyordu. Sabunu tuzağın içine koydum. Sabuna ulaşmak için tuzağa girince yakalandı. Bende götürüp uzağa salıverdim.
29 Nisan 2015 23:59
Büyüklerimden farenin öldürüldüğünü öğrendim ama bu yanlış bir davranış biçimidir. Fareleri öldürmeyin, çünkü fareler zararsız hayvanlar. Benim yaptığım gibi fare tuzağı alın yakalayınca götürüp uzak bir yere salın. Fare evin içinde aç kalırsa kulağınızı ayağınızı elinizi kemirebilir, buda tehlikeli bir durumdur dikkatli olun.
15 Temmuz 2020 Çarşamba/ Temmuz işsizlik günleri
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
2020 Yılı
Hayatın her döneminde öneminde zorlu günler olur. İşte bu zorlu günlerde herkes birbirini tanır. Kimimiz fakir kimimiz zengin. Zor duruma genellikle fakirler düşüyor. Bu aşamada babası, anası, kardeşleri, akrabası, tanıdığı abisi ablası varsa onlara bana borç para verebilir misin der. Parası olanlar verir olmayanlar vermez. Kimisi de vermek istemez ondan vermez. Bazısı ne zaman ödeyeceksin der. O da, çalışmaya başlayınca öderim der; ve borç para alır. Çalışmaya başlayıp para aldıktan sonra borcunu öder. Mesela ben oteller açılırsa yakında işe başlarım. Ama bu sene oteller kapalı. Açık olan otellerde de beş on kişi çalışıyor; bu durumda benim iş bulma şansım yüzde birdir. Banka borçlarım var icralık olup cezaevine düşmezsem iyi. Cezaevine düşersem kedilerim de büyük ihtimalle sokaklara düşer. Allah kötü günler göstermesin. Bu sezon çalışmadım, inşallah bir iş bulurum, yoksa bittim. 2020 yılı zor yıl.
Yakuphan kılınç
İnsan Kokusu Severim
Ben sevdiğim, değer verdiğim, iyiliğini gördüğüm, hâl ve hareketlerinde insanlık kokan insanların karısına yani eşine yan gözle bakmam; bırak yan gözü göz ucuyla bile bakmam; eşini tanıyorsam bakmam, tanımıyorsam diğer kadınlara davrandığım gibi yani sıradan bakarım. Kimsenin benden karısını kıskanmasına gerek yok.Kaldı ki ben zaten bekar kız arıyorum, evlilerle işim olmaz, boşananlarla da işim olmaz, bekar olacak bekar aradığım kriterlere uygun vede uzaktan kumandasız olacak. Bir izlenim şüphe olur gibi oldu da paylaşayım dedim.
Yakuphan Kılınç