İLLE DE NEŞET ERTAŞ DEDİ..
İLLE DE NEŞET ERTAŞ DEDİ..
Tam olarak anlayamadım, o mu amca ben miyim teyze buna henüz karar veremedim ama şimdilik o bana teyze, ben ona amca diyorum ve idare ediyoruz birbirimizi. Malum iş yerimizi açtık, şikâyet etmiyorum zaten şikâyeti de kime yapacağım bunun için sadece işimle meşgulüm bu sıralarda.
Birkaç gün iş yerine gelmedim, gelemedim ama kendimi evde nasıl zapt ettim ben bilirim.
Dün sabah çok erkenden olmasa da yine de erken sayılabilecek bir saatte geldim iş yerine. Kısa sürede işlerimi hallettim ve oturdum, tam bu sırada içeriye birisi girdi. Yaş olarak kestiremediğim bir amca diyeyim. Bir ayağı hafif aksıyor, bunun yanında oldukça öne bakarak yürüdüğü için tam olarak yüzüne de bakamadım. Hal ve tavırlarına bakılırsa el arabasıyla eskileri topluyor gibi. Amaca, bana hemen Neşet Ertaş’ı aç’ dedi. Aynen böyle sertti Tamam, şöyle otur amca dedim ama önce bazı işlemlerden geçmen gerekiyor deyince amaca birden dikildi ve, ‘’ne işlemi, ben de bir şey yok’’ dedi. Bunu yaparken de o kadar tatlı ki anlatamam. Güldüm, yok, önce ateşine bakacağım, sonra da eline dezenfektan dökeceğim, ama bunlardan önce sen maskeni takacaksın dedim.
Amca direnmeye çalıştı ama yine de ona bu söylediklerimi yaptırdım sakin bir şekilde. Oturdu PC başına ve bana, ben anlamam sen açacaksın bana Neşet Ertaş’ı dedi. Tamam, onu da yapayım, bir kalkar mısın dedim. Amca yerinden kalktı kenara çekildi ben de ona Neşet Ertaş ’ı açtım. Beş dakika sonra amca bana bi bağırdı, sen de şu müziği kapat, iyi duyamıyorum dedi. Ne oluyor la, dedim kendi kendime. Anladım, tamam, amca o, ben teyze değilim ve teyze olmadığıma da çok sevindim. Amca dün bir saat aralıksız Neşet Ertaş dinledi
Şu an o amca yine geldi ve aşağı yukarı aynı tavırlarla daldı içeriye. Bakalım bu sefer ne kadar süre Neşet Ertaş dinleyecek. Yalnız amcaya onca ısrarıma rağmen maskeyi taktı. Tam olarak benim istediğim gibi takmasa da takıyor gibi duruyor. Mecburen maskeyi ben takmak zorunda kaldım.
. Amaca bir buçuk saat oturduktan sonra kalkıp gitti, 5,75 Tutan hesabına 4 TL ödedi, yarın getiririm dedi ve de çıkıp gitti, Amaca böyle garip bir amca işte..:)
İşte anlaşılacağınız gibi; dün, bu gün için, gelmem her halde demiştim ama kendimi yine burada buldum, iş yerimdeyim: Gündüz Yavuz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.