- 446 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Kendine yolculuk
Kendini bulmak tanımak başkalarının seninle ne düşündüğünden özgürleşmektir. Yıllarımızı verdik bu konulara hep yarım yamalak oldu geçmişimiz. Beklenti içinde geçti ömrümüz. Kendi gücümüzü boş gereksiz insanlar ve şeyler için ziyan ettik. Farkına varmakta iyi bir başlangıç . Hadi biraz geçmiş bir yolculuğa sizinle beraber varmayız .
Çok yalnız büyüdüm. On yaşına kadar büyük babamın ve büyük annemin yanındaydım.Gerçek annemi ve babamı sonra tanıdım. Üç yıl yanlarında kaldım. Acaba beni öz çocukları olarak görüyorlar mi? Bu yaşıma kadar gelen soru oldu. Çocuklukta yaşanan herşeyin insanı oltasına nasıl alıyor . Sessiz sakin duygularını içinde yaşayan insandım. Dedemin sevgisi hayatımın gayesiysiydi. Büyüdükçe yaşam felsefem sevgi oldu. Seviyorum , seviliyorum. Şanslıydım .
Hayatı tanıdıkça çok hayal kırıkları yaşadım. İnsanları kendim gibi gördüm. Karşılıksız vermeyi öğrendim. Onun için insanların maskelerini geç fark ettim. Gün geldi yüreğim için için ağladı. Zamanla gerçek yüzlerini gördüm. Şuna şahit oldum kimi çok sevip değer verirsen o insan tarafından yok sayılırsın. İncinir kırılırsın. Kendimi ikinci plana atmışım. Haksızlığı anlatmak için kendimi heder etmişim. Anladım ki ben değişmedikçe hiç bir şey değişmeyecek. O zaman ki yaptığım fedakarlıklara şimdi tebessüm ediyorum.
Mutlu olmak uzakta değil onuda hep sahip olduklarımızda aradık. Oysa içimizde şimdidedir. Bir kuş kadar hafif ve özgür yaşamak isterim. Samimiyet hiç kalmadı.çıkarsız bir selamı bile yok ettiler. O kadar ihtiyacımız var ki gerçek saf sevgiye ! Kinin öfkenin , hırsın kime faydası olur. Kötülüğün bir getirisi olur mu? İnsanların anlamasını yürekten dilerim.
Kendimi öyle acıtarak sorguladım ki !Mevsimleri telef ettim. Ne geçti elime kocaman bir hiç
Şimdi değişim zamanı geçmiş yok gelecek yarında bugün var. Gerçek sevdiklerim yanımda , hayatımdan gitmek isteyenlerede güle güle . Zorla güzellik olmaz . Şimdide yaşamaya kararlıyım. Kendimi çok seviyorum ,hayatta beni seviyor.
Feride
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.