- 525 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kadınlarda İnsandır...Biraz Beni Dinler misiniz?
Neden kadınlar insan olarak görülmez ve sadece cinsel bir obje olarak bakılır? Neden Kadınların insani duyguları hiçe sayılır ve ona gizli yaptırımlarda bulunulur. Neden Kadınlar ilk vazgeçilen insandır? Neden Kadınlar kendi ayakları üstünde durmak için çabalarken sahip olunmak istenilen bir mal gibi davranılır? Neden kadınlar sadece sevgili,eş,anne,kardeş olarak hayatta yer alır? Neden kadınların hassasiyeti bilinirken onun duygularına düşüncelerine zarar vermek için hediyelerle kandırılır?
Yukarıda ne kadar çok soru var değil mi? Evet var cevaplanılması gerek sorular. Bu soruları öncelikle biz kadınların cevaplaması gerekir. Çünkü içimizden birinin başkasının gizli yaptırımını kabul etmesi, erkekler tarafından genel yerine koydurur. Benim saçlarım uzun, aklımın hududu yok! Özgürlük benim düşüncelerim, asiliğim kendi mutlu olduğum şekilde yaşamam, deliliğim rahat yaşamak varken, ay başını nasıl getireceğim düşüncesinde iş koşturmam. Ama mutluyum! Evet mutluyum, bu kapitalizmin erkeklere sunduğu açıklığın kadınların köleliğine boyun eğmeyişimden dolayı.
Hayatın zorluğu kadar, gülümseyen ve gülümseten yanları da vardır. Gülümseyen yanını siz buluyorsunuz, zorluk kısmını karşı cinsleriniz ya da o düşüncede olan hemcinsleri çıkartıyor karşınıza. İşin püf noktası nedir diye soruyorlar bana, enerjiğim vazgeçmiyorum sürekli kendimi geliştirip hayata bir şey bırakma derdindeyim. Ancak bırakacaklarım mal-mülk değil çünkü yaşamımı karşılayacak kadar kazanmak bana yetiyor. En çok çocuklarla ve hayvanlarla vakit geçirmeyi seviyorum, sonra yaşamıma saygı duyan ailem ve arkadaşlarımla. Tabi ki bunun olması da yılları buluyor.
Kadın ne ister diye sorulup duruluyor mesela, kadın ne ister deyip tek bir kadının istediğini yazıp o pencereden bakmakta yanlış. Çünkü kadın öncelikle bir insan. Belki bazı kadınlar çalışmayı seçmiyor, eşlerinden ya da sevgililerinden gelen parayla yaşamını devam ettiriyor. Hediyeye boğuluyor, arzuladıkları her şey maddi olarak karşılanıyor, ya manevi doygunluk onlar nasıl doyuyor. Bedensel haz bile bir yerde bitiyor, genele yayılan yaşamı enerjik tutan enerji nerden geliyor. Kadın ne zaman kendini yaşıyor. Ben kendimi yaşadığım için asi oldum, deli oldum. Ancak söylemekten de çekinmedim insan olmaya çalışan bir hayvanım. İnsan olmak cinsiyet değil buna inanırım.
Sosyal hesaplara bir bakın, kadını takip edenlerin çoğunluğu erkek, erkeği takip edenlerin çoğunluğu kadın. Erkek bedensel olarak kadını elde etmeye çalışırken, kadın bunun farkında olarak erkeğe maddi olarak istediğini yaptırıyor. Kadınlar kızmayın bu böyle, yazar olmamdan kaynaklanmıyor bu, belki de kaynaklanıyordur. Araştırmam, gözlemlemem, farklı soysa hesaplarda bazen gizli hesaplarla kadınları ve erkekleri incelemem evet yazar olmamdan kaynaklanan bir durum kabul ediyorum. Kadın olarak bulunmamla, erkek olarak bulunmam arasında pek fark yok aslında, kadın erkeğin zaaflarını biliyor, erkekte bunun bilincinde olan erkeğe istediğini alana kadar izin veriyor.
Beni bu yazıyı yazmama iten yaşanmışlar ve hala devam eden araştırmam değil aslında sizlerle paylaşmam. Beni şu anda kim dinliyor bilmiyorum. Yaklaşık olarak beş yıldır sağlık sebeplerimden dolayı çalışamıyorum. Aileme yaşamsal destek olarak çok fazla yüklendim deyip iş arayışına girdim. Yalnız bu arayışta unuttuğum bir şey vardır 1. Kadın olmam, 2. Bekar olmam, 3.Yaşımın 41 olması ve son zamanlarda yaşadıklarımı arkadaşlarımın tavsiyesiyle yazmaya karar verdim. Neden kadın olarak yaşamsal ihtiyaçlarımı karşılamak için iş ararken, bu 3 faktör önüme çıkıyor. Neden mi bakın iş görüşmeniz çok düzgün geçiyor, yüz yüze görüşme zamanı geliyor ve size yanlış adres veriyorlar, ondan sonra o kişilere ulaşamıyorsunuz. Vazgeçmeden iş arayışınıza devam ediyorsunuz, bu sefer yönetici asistan olarak başvuruyorsunuz ve pandonim dolayısıyla görüşmeleri ilk watsapp dan yapıyorlar. Kişi sizi watsapp davet ediyor, siz işin ne olduğunu öğrenmeye çalışırken karşınızdaki kişi net foğraf istiyor sizden, sonra yaşadığınız yer vs. tamam diyorsunuz yazıyorsunuz ama iş nedir diye ısrarla soruyorsunuz? Sıkı durun cevap aynen şu ben kendime özel bir asistan arıyorum her gün 2-3 saat ilgilenecek ve günlük 250tl kazanacak! Ben şok oluyorum tabi ki ve aynı ilana kimbilir kaç kadın başvurdu durumun farkına vardı. Şoku atlatıp yeniden iş başvuruları yapıyorsunuz, bekleniyor incelemeden sonra karar verilecek. Düzgün olanlar böyle tabi ki biz sizi ararız.
Bir de ters köşe yapmak isteyenler var az öncekiler gibi, bu sefer durum daha farklı kişi sizin kendinizi tanıtmanızdan pozitif düşünceye ve enerjik yapınızdan etkilendiği söyleyip, hem iş arkadaşı hem özel arkadaş olmak istediğini söylüyor. Ayrıca borcun varsa öderim, ne hediye istersin diye soruyor, düşünün artık bende üstüne gidiyorum daha ne anlatır diye! Bir anda özel arkadaşlığını kabul etmezsem iş arkadaşı da olunamayacağı mesajı var gizliden. Yaşamımı devam ettireceğim bir iş arayışı içindeyim ve özel arkadaşlığı düşünmüyorum ve özel arkadaşlık siparişle olmaz insanlar birbirlerini bir şekilde tanırlar ve aynı duygulara sahipseler özel arkadaş olabilirler. Bu demek oluyor ki özel arkadaşlık bittiğinde işiniz de bitmiş oluyor. Bu durumları yalnız ben mi yaşıyorum çok merak ettim! Kadınların çalışabilmesi için patronların saklı isteklerini karşılamak gibi bir mecburiyetleri mi var? Yaşamın zorluğu bu yapıdaki kişileri güçlendiriyor mu? Ya siz kadınlar neden bu tür adamların isteklerini kabul edip hem kendinizi hem de diğer kadınların iş hayatını mahvediyorsunuz. Ve siz erkekler neden bizleri insan olarak görmeyip erkek çalışanlarınız gibi davranmıyorsunuz? Ama şu anda tebrik ediyorum bu insanları hem bu isteklere boyun eğenleri hem de bu teklifleri yapan erkekleri sinirlerimi mahvettiniz!.. siz insan olmayı unutmuş olabilirsiniz ben hala insan olmaya çalışan bir hayvanım! Beni anlayana anlamak için çaba gösterene çok teşekkür ederim. Saygılarımla
04-07-2020-06:12
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.