- 409 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nasıl başladı ve hemen bitti..
Sıcak bir ilkbahar günü kapıdan ilk adımını atarken başına geleceklerinden habersizdi, hayatının bir anda değişeceğinden, bu hissin anlatılanlardan farklı olacağından habersizdi.15 yaşında hayatın başında iken her şeyin biteceğini bilseydi bile yinede o kapıdan çıkardı çünkü o âşık olduğuna asla pişman olmadı.
Onu gördüğü ilk anda ne olduğunu anlayamadı, bir gün geçti, iki gün geçti ve bir şeylerin değiştiğini fark ettiği halde fark etyemezlikten geldiğini anladı. Bu duygu çok yeniydi çok değişikti ve tuhaf bir şekilde sonunda acı çekeceğini anlamıştı, çünkü okulların kapanmasına bir hafta kala onu gördü. Gözlerinin içine baktı ve gördü, aşkı gördü içinde büyüyen sevgiyi hisseti bu sevgi kanına girmişti ve süratlice bütün hücrelerine yayılıyordu kalbinin derinliklerine işliyordu. 15 yaşındaki biri için okul aşkı denilebilecek kadar basit geliyor belki ama öyle olmadı.
Bir hafta sonra onu göremeyeceğini biliyordu içini sonsuz bir hüzün bir çaresizlik kaplamıştı ’daha her şey bitmedi’ diyerek kendine teselli veriyordu ama gözyaşlarına engel olamıyordu.
Onu aradı telefona çıktığı anda dili kilitlendi adeta konuşamaz hale geldi, önce sustu ardından kısık bir sesle alo dedi senin yanına gelip seninle konuşup tanışmak istiyorum ama çok çekiniyorum ve cesaret edemiyorum gibi saçma şeyler söyledi, veya öyle sandı çünkü sevdiği çocuk söylediklerinden hoşlanmış gibi dinledi, kız sustu ve onun nefes alışını dinledi, bu öyle güzel bir duyguydu ki, ömrünün sonuna kadar onun nefes alıp verisini dinleyebilirdi, sevdiği çocuğa onu sevdiğinden başka her şeyi açıkladı ve bir daha onu aramaya cesareti olmadı, bir şey onu hep engelledi ve sonra ona ulaşamadı.
Bir hafta bitmişti okulun son günüydü işte bugün ona her şeyi söylemeye karar verdi ama öğretmenler odasının önünde tesadüfen karşılaştılar. Kız öyle heyecanlandı ki onu olduğu yöne bile bakamıyordu birden çocuğun ona baktığını fark etti heyecanlandı elleri terlemeye ve titremeye başladı.
Ağzı kurudu ve yüzü sımsıcak oldu, bir anda gözlerini onu gözlerine bakarken buldu, odadan bir öğretmenin çıkmasıyla bu büyü bozuldu, belki de sadece 10 veya 15 saniye gözlerine ayırmadan birbirlerine baktılar ama bu onun için öyle uzun bir süreydi ki.
Dışarı çıktılar ancak kız onu gözden kaybetmişti bu hikâye burada bitti derken 2 ay sonra bir albüm dükkânının önünde karşılaştılar kız artık çocuğun arayanın o olduğunu anladığını biliyordu birbirlerine uzun bir süre boyunca baktılar. Kız içindeki aşkın hiç bitmediğini bir kez daha fark etti ama bu sefer emindi, bu onu son görüşüydü.
Kız arkadaşlarıyla dükkândan ayrılırken, çocuk tekrar karşısına çıkıp ona baktı ve o an kızın içinde her şey paramparça oldu, çocuğun ondan hoşlandığını anladı ama birbirlerini asla göremediler. Kız iki sene boyunca onun aşkıyla yaşadı onu bir an olsun aklından çıkarmadı ve sonra o inanılmaz an geldi çocuk kıza âşık olmuştu evet bu inanılmaz bir şey ama kıza gerçekten âşık olmuştu.
Tekrar okula döndü ve onu aradı ama bulamadı hayat onları bir yaya yolunda kırmızı ışıkta beklerken karşılaştırdı, kız diğer yol tarafındaydı, ona bakmamak için elinden geleni yapıyordu çünkü sizde onu unutup yeni bir hayta başlamıştı.
Birden her şey çok hızlı gelişti çocuk dayanamayıp kıza doğru yürümeye başladı kızın içi umutla doldu çocuk gülümseyerek kıza doğru yaklaşıyordu, kız da gülümsedi ve artık acılar bitti diye düşünürken süratle gelen bir araba tarafından yere fırlatılan sevdiği, âşık olduğu çocuğun bedeni ile karşı karşıya kaldı.
Yolun ortasında kıza yaklaşmaya bir adım kalmışken, kız hıçkırıklar içinde çocuğa doğru koştu kendini yere attı, onu ellerini öptü, yüzünü öptü gözlerine baktı, gitme beni tekrar bırakma diye haykırdı. Sevdiği çocuk ise yüzünde tatlı bir tebessümle, ’seni aradım ve buldum bu en çok istediğim şeydi hayatta ve çok şükür bunu da gerçekleştirdim’ derken kız tekrar tekrar seni seviyorum diye fısıldıyordu, çocuğun son sözü ise ’seni seviyorum’ oldu.
Kız onun dudaklarından, sevgilisinin dudaklarından son kez öperken kendine sordu, nede iki sene önce yoktu bu cesaret neden şimdi ona bunu bir kez değil defalarca söyleyebildi.
’Seni seviyorum’ bunu söylemesi hiçte zor değil de, ama bunu anlaması çok zor olmuştu. Her şey için çok geçti artik, bu hikâye başlayamadan bitti.
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.