- 398 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Esrara Ve Başka Uyuşturucuya Hayır
Ben hayatım boyunca ne sigara içtim, nede esrar içtim, nede esrar çektim, nede esrar ektim yetiştirdim nede sattım. Esrarı genelde sigara içenler içer. Uyuşturucu içenler satanlar geçimini bu yoldan sağlar, tâ ki yakalanana dek. Yakalanana dek milleti zehirlemeye çoluk çocuğu zehirlemeye devam ederler. Bu uyuşturucu ekenler satanlar Antalya Manavgat’ta yok mu? Elbette var hemde her yerde var. Manavgat’ın dağlık alanı geniş olduğu için bunların kendini saklaması kolay. Ben bunları yakaladığım anda polise ihbar edeceğim; değerli okuyucular sizde aynısını yapın. Uyuşturucu ekene satana yardım ve yataklık yapmak da suçtur, bu tür insanlardan uzaklaşın uzak durun. Esrara ve başka uyuşturucuya hayır diyorum.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Alçakların Sistemi
Ben falancı filancı değilim. Kimsenin adamı ve kimsenin desteklediği adamı değilim. Uzaktan kumandalı değilim, tek tabancayım.
Bir zamanlar bir yere çalışmaya gittim. Kapıdan girer girmez kızın birisi yanıma geldi tâviz ve yüz vermedim, izlemeye aldım ve uzaktan kumandalı olduğunu anladım. İş yerinde telefondan müzik sesi geliyordu, müziği bu kız açıyormuş gibi dedikodu yapıyorlardı. Ben işimle haşır neşir olduğum için kimin ne yaptığından haberim yoktu. Haberim olmasına da gerek yok, zira başımızda sözde yönetici vardı. Kızın yüzünü bile net olarak görmedim. Güya kız benden hoşlanmış. Hepsi senaryo. Emirleri dışardan alıyorlar.
O kız olmayınca devreye başka kız soktular. Yani biri gidiyor biri geliyor. Bu sefer ki kız bana abi diyen bir kızdı. Bir gün önce, çalışanın birisine tâlimat vermişler kendi kendine konuştu ve dedi ki dersimize iyi çalışacağız! Dersine çalışmışlar. Birgün sonra öğle yemeğine giderken kız önümde yürüdü. Ondan sonra mesajı veren zat üstü kapalı konuşmalara başladı. Benim yan tarafımda çalışana top sende dedi. Yani senaryoyu işlemesi için yan tarafımda çalışana paslamışlar. Etrafımda bunun kimseye yaklaştığı yok kız belli yaklaşsın diyorlar. Güya sözde beni evlendirecekler, hepsi oyun, hepsi senaryo. Allah'a çok şükür ağzım var dilim var; kimsenin adamı olmayan, kimsenin köpeği olmayan ve aradığım kriterlere özelliklere uygun birisini bulursam usulüne uygun bir şekilde yaklaşıp dilimle konuşurum. Uzaktan kumandalı bana yaklaşamaz. Oyun bitti, ben artık oyun oynamıyorum. Bunlar oyun oynayacak adam arıyor. Oyun oynayacaklar lunaparka gitsin. Açlıktan öleceğim ama alçakların senaryosunda oynamayacağım yer almayacağım.
Amaçları benim işi bırakıp gitmemi sağlamak. Yani beni çalıştırmayacaklar mağdur edecekler. Bana çalışacak iş kapısı koymayacaklar. Dolaylı olarak benim sonumu getirip ölmemi sağlayacaklar. Ellerindeki gücü kötüye kullanıyorlar.
Yakuphan kılınç
Şeref Meselesi
Çok şükür şerefimizi satmadık, çok şükür kimsenin köpekliğini yapmadık. İkram hariç kolayı kendi paramızla içeriz. Biz yerimizi, nerde duracağımızı, nasıl oturup kalkacağımızı, kime nasıl davranacağımızı biliriz. Gerekli terbiyemiz mevcuttur.
Yakuphan kılınç
Oteller Ne Zaman Açılacak?
Haberlere bakıyorum hep olumsuz hep olumsuz. Oteller ne zaman açılacak? Sezonluk çalışan işçiler ne yeyip ne içecek, ev kirasını elektrik su faturasını nasıl ödeyecek? Heeeey size sesleniyorum ekmeği nasıl alacak? Banka borçlarını nasıl ödeyecek? Kaç bin kişi icralık olup aç kalacak haberiniz var mı? Bu psikolojiyle intihar edenler de olursa şaşırmayın!
Yakuphan Kılınç