- 924 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KÜRESEL ÇETELERİN AMACI
Amaçlarını gizleyerek hareket edenler asıl olanları ve gerçekleri kamufle etmekte de oldukça mahirdirler oyun kurmaktaki maharetlerinin yanında sabırlı olmaları da onlar için oldukça büyük dezavantajlar sağlamaktadır.İşte bundan dolayı bütün hesaplarını uzun vadede yapmayı hep alışkanlık haline getirmişlerdir bu tarihler boyu hep böyle olmuştur ve hala da devam etmektedir. Gel gelelim ki biz bunu anlamamak için elimizden gelen gayreti sarf etmekteyiz oysa çok ufak bir detayla aklı kullanarak çözümlemek mümkün olmasına rağmen nedense çıkarcıların, mevki ve makam peşinde koşanların, bencillikten şahsi düşüncelerinin etkisi altında kalıp geride kalanların sahibi gibi davranma arzusu içinde olmaları onların gerçekte kim olduklarını ve kimlere hizmet ettiklerini bilmekse hiçte zor değildi. Anlamak bazen çıkara doğru açılan kapıysa her yol mübahtır düşüncesiyle hareket edenler nedense gördüklerine kör duyduklarına sağırlar neden demezler oysa gerek orta doğu gerekse islam coğrafyasında yaşanan zulümler bunları anlamaya yetmeyecek kadar az mı yoksa .anlaşılan öyle bir kanaat hakim gibi durmakta ve bunca yaşananların ortaya çıkardığı bilanço belli ki hiç kimseyi rahatsız etmiyor.
Halbuki baba BUSH ile başlayan oğul BUSH ile devam eden orta doğuya ve dolayısıyla İslam ülkelerine yönelik saldırılar ise bu planların ve yıllardır yaptıkları hesabın artık devreye koyulma zamanının geldiğidir artık meyve olgunlaşmıştır.
Önce "Islami terör" kavramı ile bilinçaltlarına bu algıyı yerleştirerek Müslümanları terörist gibi göstermek onlar için çok da zor değildi. 11 Eylül günü meydana gelen bu saldırılarla da adeta bilinçaltına gönderilen mesajlar hedefe isabet eden ok gibi "Müslüman teröristlerin saldırısı altındayız" mesajının doğruluğunu tescil ediyordu peki Müslümanlar ne ile meşguldüler? Herkes susmuştu, her konu hakkında konuşanlar susmuştu ve hala susuyorlar.
11 Eylül günü kanlı bir gösteri yapıldı sonrasında ne mi oldu?
Bu gösteri ilk olarak Afganistan’ın işgali için kullanıldı oysa bir zamanlar Rusların işgal etmek için girdiği bu topraklara şimdi ABD ve avanesi iştirak etmekte hiç geç kalmadılar orada istedikleri sonucu alamadılar lakin nifak tohumlarını saçıp gittiler o karmaşa hala devam etmektedir. Sonra peşi sıra başladı bir yalan bir işgal süreci önce Irak’ta "nükleer silah var" yalanıyla işgal edildi. Ardı sıra Libya, Tunus ve daha birçok Ortadoğu (İSLAM) ülkesi zulme uğrarken adını da utanmadan ARAP BAHARI koyarken bu yalanlarıyla aslında kendi hayallerine bir adım daha yaklaştırıyordu. O hiç bitmeyen Mezopotamya hayaline kavuşma arzularına şimdi çok daha yakınlardı artık ama hedefte kalan iki ülke vardır ve onlar bu coğrafyanın iki kilit ülkesidir. Suriye sorununu ortadan kaldırdılar gibi en azından kolunu kesip kanadını kırdılar dahli olanlar ise hala o bencil duyguların esareti altında dururlar. Bilmezler ki kardeşi kardeşe kırdıranlar hep son hamleyi yapmanın peşinde olurlar, tarumar edilen koskoca coğrafya ve küresel çetenin bitip tükenmeyen hayalleri, Kürtlere vaat edilen ülke kurma hayali ile onları kullanmaları, Suriye’ye girip İran’ın böğrüne hançeri saplamak gibi amaçlarına doğru yürürler. Yüzyılı aşkın bir zamandır devam eden bu planların temeli BOP’a giden bu yolda Kürtleri kullanarak hedeflerine yürümektedirler. Asıl amaçları ise Büyük İsrail’i kurmaktır. Basiretsiz Mısır’ın altın tepside sunduğu Nil’den Suriye ve Türkiye’den geçen Fırat’a, oradan vaat edilen topraklara.. BOP’a.
Biz aklımızı kullanarak bu oyunun bozulmasını sağlayacağız
ve bu oyunda oyunculuk değil yöneten olmalıyız neslimize bize ve geleceğimize yakışanda budur
Ve bilinmelidir ki Vatan duygusu olmayanların kaygısı olmaz, kaygısızların ise vatanı olmaz.
Mehmet DEMİR
18.06.2020 AN"KARA