- 960 Okunma
- 6 Yorum
- 6 Beğeni
SENİNLE EVLENEMEM
Ve kadın..
usulca dokundu masanın üzerinde duran kahve dolu bardağa dudakları ile sevişen o bardak çok sıcak olmasına rağmen yakmıyordu dudaklarını hissiz ve takatsizdi bedeni önünde duran deftere uzun uzun baktı bir damla yaş süzüldü yavaşça karalayıp attığı beyaz kağıtlara kazağının koluyla sildi göz yaşlarını bir an yüzüne gelip yapıştı kimliksiz bir gülümseme neyse dedi sessizce.
Ayağa kalktı ayakta zorlukla duruyordu her yerde içki şişeleri vardı odasına bir baktı o kadar dağınıktı ki toplamayı bile hiç düşünmemişti bırak demiş ti içindeki bencil his -dağınık kalsın yavaşça yaklaştı kapının koluna dokundu ürkek parmak uçlarıyla evet gitmeliydi -gitmeliyim dedi kararlı bir ses tonu ile ama güçsüzdü bacakları ve oracığa yıkılıverdi deli gibi çalan telefonun sesi ile irkildi bedeni zorlukla kalktı düştüğü o yerden uzanıp açtı telefonu sesi titriyor boncuk boncuk terliyordu telefondaki en sevdiği arkadaşı Can’dı.
Can sesinden şüphelenmiş onu oyalıyordu ve nihayet odasının kapısına geldi -ne yaptın Canan sen dedi ne yaptın kendine? Silkelen kendine gel Canan ağlıyordu avuç içlerinden ilaçlar dökülüyordu Can sinirle bağırdı yoksa içtin mi Canan bilinçsiz bir şekilde kafa salladı bilmiyorum dercesine hemen Can Cananı alıp banyoya götürdü ve parmağını boğazına sokup kusturdu Canan sanki nefretini kinini öfkesini kusuyordu daha sonra yatağa yatırdı bir iki saat uykunun ardından Canan uyanınca yanında Canı gördü utanıyordu yaptığından yüzüne bakamıyordu.
Can Cananın yüzüne elini koydu gözleri aşk ile buluşuyordu karşısında sevdiği kadın vardı ama Can ona bunu söylemeye hiç cesaret edememişti hemen sevgisini bir kenara atıp Canana
-kaldır mavişim başını ben yanındayım dedi ve Canan sarıldı Cana saatlerce ağladılar çocuklar gibi Can artık duygularına engel olamıyordu ama çok korkuyordu Cananın bu ruh halinden faydalanmış duruma düşmek istemiyordu ama duyguları içinde Cananın tenine dokununca şahlanıyordu ve Canana - seni seviyorum benimle evlenir misin dedi.
Canan şaşkın ağlayan gözlerini silmek için hamle yaparken Can yanağıyla siliyordu gözündeki yaşları ve ansızın alnına konan bir buse ile irkildi Canan belli ki o da Canı seviyordu ama hiç düşünmemişti onunla bir evlilik
-hayır diye bağırdı itti Canın elini Can yıkılmıştı elini yumruk yapıp dudaklarına bastırarak çıkıp gitti odadan ve Canan ağlamaya başladı kapının arkasına yıkılıp,
-affet beni Can seninle evlenemem diye bağıra bağıra halıyı yumruklayıp durdu,
cebinden çıkardığı tomografi sonucuna bakarken...
YORUMLAR
Biraz hüzün veren yazınızı zevkle okudum . Ana tema yeterince ilgi çekici, anlatmak istediğiniz ile anlattıklarınız arasında güzel bir uyum var, tebrik ederim.
Tarzınıza karışmak gibi bir niyetim yok elbette, lakin noktalama işaretlerini kullanırsanız yazınız daha anlamalı olur kanısındayım.
Saygılarımla...
Ağlatır bu hikaye rüyam,anlamlıydı bence teklifi kabul etmeliydi sevgilerimle...
KeLeBeK EtKiSii
biz kaç şiir de aşkın böyle ipini çektik
şimdi bunu nasıl kavuştururuz
saygılarımla canımsın
Güzel öykülemeydi. Tebrikler üstad..
EPSİLON tarafından 6/19/2020 12:35:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
KeLeBeK EtKiSii
KeLeBeK EtKiSii
- EYLÜL -
Melankolik Aşkları ayırabilir mi hiç Ex...
Bu da sağlıkçıdan bir yorum olsun...
KeLeBeK EtKiSii
Sağlıkçının cevabına bir saglikcidan yanıt
BELKİ DE CENNETTE BULUŞURLAR KİM BİLİR YOLDAŞIM
HÜZÜN DOLU BİR YAZI
KALEM DOLGUNDU YİNE
TEBRİKLER