- 311 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
20 yıl
Ah çocuk ahhhh nasıl geçmiş zaman alnına ne kadar çok çeltik atmış.
Hihh.. Gülüşlerin de eskimiş. Büyümüşsün koca adam olmuşsun. Resmini gördüm bugün yüreğimde ki resminle karşılaştırdım. Dedim benim sevdiğim nerede bu resim deki adam nerede.?
Ey gidi hoyrat zaman hey sen koca adam oldun da ben koca kadın olmadım mi ? Nasıl yaşlandım nasıl kırıştı elim yüzüm anlatamam. Seni ilk gördüğüm günü hala hatırlıyorum yaşlandım ama hafızam seni hala ilkgun ki gibi hatırlıyor aslında hafızama değilde yüreğime mıh gibi caktığım için seni hatırlıyorum herşeyi.
Sene 1999 aylardan Mayıs ayin 3 ü ilkbahar mevsimlerden ben 13 yaşındayım dışarıda fatma’yla top oynuyorum. Sen 2 apartman ötede kırmızı motorun üstünde üzerinde deri ceketle saçların yüzüne düşmüş arada bakıyorsun böyle deli deli.
Ben tam o sıra da topu karşıya atmak için hazırlanırken birden seni görüyorum göz göze geliyoruz ve ben sana o gün bugündür aşığım.
Sana dair neler yaşadım neler hayal ettim anlatsam aklın şaşar. Hiç elele tutusmadik ama hayalini kurdum hep yüreğim yerinden çıktı sanki düşün sadece hayal gerçek olsa ne yapardı yüreğim acaba kesin ölürdüm.
Bak son bı anımı daha anlatayım sana hergece yatağıma yatıyorum hayalin geliyor yanıma yatıyor seni seyrederek uyuyorum günlerce aylarca yıllarca.
Ahhh ahhh sene 2020 ben hala sendeyim.
İlknur üçtaş Yıldırım
02.06.2020
01:30
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.