- 1132 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
Bay/ram...
Dostluğu, sevgiyi ve geleceği… Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı… Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Ramazan Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.
Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Ramazan Bayramınız bereketli olsun!
En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Ramazan Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun.
– Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yinede mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara…
-Benim ömrümde ırmaklar vardır sularında hayallerimi yüzdürdüğüm, benim ömrümde sevdiklerim vardır bayramlar ayrı geçince üzüldüğüm. Ramazan Bayramınız mübarek olsun!
-Benim ömrüm gurbette hep sıla hasreti ile geçti...
HASRETLE GEÇEN
TEK BAYRAM OLMASA DA
YASAKLA GEÇEN SON BAYRAM OLSUN...
YORUMLAR
Evet asakla geçen son bayram olur inşallah....
nice güzelliklere ve nice gönlünüzce bayramlara Mavi çocuk
mutluluk mavi çocuk
Gönlünüzden gelen bütün güzelliklere selam olsun Mavi kardeşim.
Mutlu hayırlı ve huzur içinde nice güzel bayramlar geçirmeniz dileklerimle,
Saygılar sevgiler size ve bütün yiğitlere olsun.
mutluluk mavi çocuk
mutluluk mavi çocuk
Yaşama umutla bakmak,
Her günün bayram olması dileğiyle.
Mutlu bayramlar...
mutluluk mavi çocuk
mutluluk mavi çocuk
Bayram coşkusu ne de güzeldir... Yeter ki ağzımızın tadı yüreğimizden de sevgiler özlemler mutluluklar eksik olmasın...
mutluluk mavi çocuk
Hayatınız boyunca her daim umduklarınıza nail olmanız dilek ve temennisi ile .
Değerli ustam aynı dilek ve temennilerle duygularınıza sonuna kadar katılıyorum.
Bu bayram mahzun, bu bayram alışılmış bayramlardan farklı, küçüklerin büyüklerin elinden öpemediği, büyüklerin küçüklere sarılıp koklayamadığı, telefonla konuşur gibi uzaktan uzağa bayramlaşmaların yapıldığı boynu bükük bir bayram. Hatta öyleki bu bayram büyükşehirdeki ve diğer illerdeki çoğu mezarlıklarda yatanların bile yetim kaldığı bir bayram. Ülkemizde ve tüm dünyada salgınların son bulduğu, sevdiklerimizle birlikte sağlığın, sıhhatin, mutluluk ve huzurun kol gezdiği, hanemizden, işyerimizden ve sorfamızdan Halil İbrahim Bereketinin noksan olmadığı, el öpenlerimizin ve kucaklayanımızın daim olduğu nice nice bayramlarda görüşmek, buluşmak dileği ile RAMAZAN BAYRAMANIZ MÜBAREK OLSUN. Çaylak.