- 574 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Herkes Birbirinden Kaçıyor
>>>Su herkesi arındırıyor, insan ayırmıyor...>>>
Herkes esirgiyor birbirinden güzel davranışları, tebessümü,yapabileceği her şeyi.
Bazen ego galip geliyor oysa biz sadece emanetçiyiz öyle bir hâle geldik ki yapabilmek elindeyken ne olur yani bir el sen uzatsan neden boyle negatifleştik sadece para mı açmalı kapıları duanın hiç mi önemi kalmadı
Allah rızasının hiç mi önemi kalmadı oysa paylaştıkça çoğalacaktı ama biz harisliğimizle Rabbimizin verdigi nimetleri elimizde sıka sıka yok ediyoruz ve bu topluma da yansıyor herkes birbirinden kuşkulu herkes birbirinden bir şey istemesin diye kaçıyor...
Size tavsiyem bir şey yapmak icin çırpınan birini görürseniz yardım edin nerde olursa olsun size onu gönderen de Allahtır ve Allah rızasının nerde olduğu hiç belli olmaz mesela yaşlı birini gördünüz poşet taşırken zorlanıyor bir tanesini kapıp alın elinden aynı yola gitmeseniz de Allah için bir kaç adım fazla atın ölmezsiniz ve sizden bir sey eksilmez tam tersi o , el nimetinin şükrü olur Allahın verdiği ilmin dahi bir şükrü sadakası var hiç kusura bakmayın gönülden gelecek bir duayı hiç bir şeyle satın alamazsınız iyilikten başka.
Ve unutmayın birgün hepimiz öleceğiz ve imam soracak nasıl bilirdiniz diye aşikare, ’’İyi bilirdik yada Allah bilir.’’ diyeceğiz.
Bir de sessizce Allah soracak ve dilsiz dudaksız kalbimizle cevap vereceğiz.
Kalp ve dil ile ikrar...
Rabbimiz iyi anılanlardan eylesin .Amin