- 570 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
öyle zordur ki ya
ÖYLE ZORDUR Kİ YA
Biliyormusun gönül dün gece ondan haber sormak için yine çiçekli tepelerimize çıkmıştım. Ama ne çiçeklerimiz ne de ılık rüzgârlarımız vardı artık. Soğuktan titreyen küçük bir çalı kuşu sizde benim gibi yeni baharları bekleyin dedi,
ah küçük kuş ah yapmayın yeni baharları beklemeye artık zaman mı kaldı deyince üzülme o seni cennette bekliyor dedi, öyle sevindim öyle sevindim ki bir bilsen gönül.
Çok sevindim ama hala ölmedim yaşıyorum ya, işte o yüzden ne yapsanız da bazen olmaz ya, bir çaresini bulamaz hatta yaşamak bile istemezsiniz ya. Her zaman da ağlamak sizi teselli etmeye yetmez ya.
Hatta o anlar bazen bir hevesle ölmek istersiniz ya, belki öbür dünyada görüşürüz umuduyla ama o da olmaz ya. bir de ölmeyi beceremezsiniz, cesaretiniz de olmaz korkarsınız ya işte o zaman daha kötü olur da çaresizce ortada kalırsınız ya,.
Ne yapacağınızı şaşırır ağlarsınız ya, bu seferde duygu sömürüsü yapıyor derler ya. çaresizliğinize bazen şiirler yazarsınız da acitasyon yapıyor derler ya öyle zor olur ki ya. hani sevdalarınız elinizden avucunuzdan çok çok hep giderlerde bir türlü durduramazsınız ya nasıl zordur bir bilseniz ki ya.
Aklınıza sevdikleriniz geldikçe gizli gizli dizlerinizi döversiniz ya. Ne bir çay koydum gelsene diyeniniz, ne de çay koy geliyorum diyecek kimseniz olmaz ya öyle zordur ki ya. Allah yalvarır ne olur bir kapı aç dersinizde o da olmaz ya işte o anlar da öyle zor öyle zordur ki ya.
hani tanıdık bir gülümsemeyi görüp benzetir de yüzünde gözünde gözleriniz takılı kalır etrafınızdakilere çarparsınız ya işte o zamanlarda çok zor olur ki ya. Hani gözyaşlarınızı saklamaya çalışırsınız da bazen yakalanıp mahcup olur utanırsınız ya öyle zor olur ki ya.
Bu seferde ağlamak için yalnızlığı istersiniz ya kimse görmeden, öyle çok öyle çok ağlamak istersiniz ki ya öyle zor olur öyle zor olur ki ya.
hani arada bir cesaretlenip birine bir derdinizi söylersiniz de sen git bir psikologa görün kafayı yemişsin derde öyle utanır yüzünüz kızarır, kimse kimsenin derdini bilmez ya işte o anlarda öyle zor öyle zor olur ki ya).
Artık her şeyinizi kayıp ettiğinizi anladığınızda yüzünüz solar da Allah’ım artık öleyim artık dersiniz ya işte o anlarda öyle zordur öyle zordur ki ya…
Bu yazı yayın sırasını bekleyen (HASRET) adlı kitaptan alıntıdır.
İsmail soytekinoğlu
yaşanmış hikayeler
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.