- 564 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
2020 Hoş Geldin
Sekiz yıldır itlerle, köpeklerle savaştım. Bu yeni yılda alçaklarla, seviyesizlerle uğraşmak istemiyorum. Yeni yılda bazı yeniliklere gideceğim. Yeni adımlar atacağım, yeni değişiklikler yapacağım. Yüce yaratıcı yeri göğü yaratan Allah izin verirse 2020 yılında çalışarak para kazanarak huzurlu ve mutlu yaşamak istiyorum. Bu vesile ile tüm şerefli, namuslu, ahlaklı insanların yeni yılını kutlar, hayatında yaşamında mutluluklar dilerim. Hayırlı, huzurlu nice senelere diyelim.
01.01.2020
YAKUPHAN KILINÇ
YORUMLAR
Hayırdır Abi?
"Bu Ahmetler'de var bişey:)" derken çoğul kullanmışsın; sanırım Ahmet'in birisi de sensin! Hayırdır abi? Bana son gönderdiğin mesajın sonunda "söz sana şiirlerini aşırmıcam" yazdın; bende sana "şiirler yayında" yazdım. 2020 Hoş Geldin isimli yazımı bu mesajlaşma sonrası sana gönderme yaparak yazdığımı falan düşünüyorsan yanılıyorsun! 2020 Hoş Geldin isimli yazımı 01.01.2020 tarihinde yazdım, bu tarih de zaten yazının en altında var. Sana yazmam için bir gerekçe göster! Seni anlatan bir söz hatta varsa kelime göster. Üzerine niye alındın anlam vermeye çalıştım düşündüm düşündüm bulamadım abi. Yeri gelmişken sorayım "söz sana şiirlerini aşırmıcam " ne demek? Ben niye şanssızım abi? Kardeş kardeşin dost dostun şiirini aşırır mı? Birbirimizi sırtımızda taşımamız gerekmez mi?
Yakuphan Kılınç
mirim
Yeni yıl gireli birazcık oldu da ondan şaşırdım.
Geçenlerde dostlarının şiirlerini aşırdığından bahsetmişsin bir yazında. Aha da Yakuphan davayı çaktı dediim :) Ne yapayım Yakuphan sen de bu kadar güzel yazma. İnsan görünce dayanamıyor :)
yakuphan kılınç
Onlar benim dostlarım değil, onlar benim düşmanım. Şiir aşıran ve bu düşünceye sahip insanlarla görüşemem, kurallarıma aykırı! Görüşmemek dileğiyle
mirim
Ya ben seni seviyorum Yakuphan :)
mirim
Bak mübarek gün yemin de ettim.
Seni severim ben bilirsin. Küsme bana.
yakuphan kılınç
mirim
Öyle bol ünlem işareti koyma yahu.
Zaten bu ara ünlem işaretleriyle başım dertte !
Affettiysen dostluğumuza kaldığımız yerden devam edelim.
Kardeşim benim...