- 444 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIRMIZI ETEKLİ KADIN 6
Silinmiş hafızam da hatırlamaya başladıklarımın çok azı hatırlanmaya değer. Onunla yaşamamızda ki bir çok olayı kutulardan öğreniyorum. Beşiktaş da hiçbir şey anımsamadım. Akşam ezanı okunurken Kadıköy de ki evime geri dönüp üçüncü kutuyu yanıma alarak koltuğa oturup televizyonu açtım. Ve Tanrı Kadını Yarattı adı ile çevrilmiş asıl adı ”Et dieu Crea La Femme” olan film oynuyordu. Çayımdan yudum alarak pipo mu temizlemeye koyuldum ki, geçmişimden perde aralandı.
GEÇMİŞ
Telefonumdan ”No Land” adlı gruba ait ”Niye Böyle Uzundur Yollar” adlı şarkı çalıyordu. Sevgilim ise mutfakta, elinde bıçağı, çikolata dolu kaseye katmak için küp şeklinde çilek doğruyordu. Çay demlenmek üzereydi onun pembe benimse mavi kupalarımız tezgahta yerini almıştı bile. Bilgisiyardan ”Ve Tanrı Kadını Yarattı” adlı filmi bulmaya çalışıyordum.
”Bu film Fransız filmi mi?” diye sordum. O da bana ”Fransız ve İtalyan ortak yapım”
Dedi. Filmde Juliete karakterini oynayan Brigitte Bardot’a bakarken dalmış olmalıyım ki eliyle çenemi tutup yukarı ittirdi. Gülmeye başladım ”Kadın harbiden güzelmiş” dedim.
”Anladık anladık” dedi. ”Kısıkandın mı” diye sordum. Gülerek ”Niye kıskanayım, çok beğendiysen bende Juliete gibi davranayım.” dedi. Benim yüzüm düştü onu kızdırmak için ” Neyse ki o kadar güzel değilsin” dedim. Bu sefer de onun yüzü düştü. Bana dönüp ”biliyor musun bu kanepeyi yatak olabilenlerden alsaymışın keşke” dedi. ”Niye” diye sordum. ”Çünkü bu gece burada yatacaksın da ondan” dedi. Sözü üzerine gülmeye başladım. Bunu söylerken ki surat ifadesi o kadar tatlıydı ki deli gibi yanaklarını ısırmak istiyordum ama ısırmamdan nefret ettiğini bildiğim için kendimi tuttum. Omzuna dökülmüş saçları, dudaklarına bulaşmış çikolata lekeleri ve eline sinmiş çilek kokusuyla Anadolu”nun bolluk tanrıçası Kybele, Yunan mitolojisinin Tahıl tanrıçası Demeter gibiydi. Kainatın yaratılış sebebini gözlerinin içinde bulduğum, bu güzel kadın bir bebeğin masumiyetini taşıyordu.
”Al battaniye üşürsen üstüne alırsın yastık olarak da minderleri kullan” dedi. ”Ciddi değilsin herhalde” dedim gülerek. Yatak odasının kapısını sertçe yüzüme kapadı. İki saniyelik şaşkınlıktan sonra ”Şeytan kadın” diye bağırdım. Koltuğu çekyat almalıyım diye hayıflanarak koltuğa uzandım ”Ares” diye bağırdım tekrardan gecenin ilerleyen saatlerinde uyuya kalmıştım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.