COVİD Dünya Sistemi Değişiyor 7G Gerçeği
Tez antitez den sentez çıkaran bir dünya düzeni içerisinde yaşıyoruz. Bu gün ABD COVİD için Çini suçlamaktadır. İnsan bakınca gördüğü şey şudur ki Halkını insan olarak görmeyen Çin ve ABD birbirini suçlarken ve birbiri ile ticari olarak savaşırken arka planda sevişme halinde oldukları ortada Californıa da bir Çinli Prof COVİD bitirecek sonuçlar elde ettim demesinden sonra 24 saat içersinde komploya kurban gidiyor. Öldüren kişi yakını çıkıyor ve alacak verecek dalgasına vardırıyorlar mevzuyu.. Öldüren kişide hemen intihar ediyor. Anlaşılan o ki ABD başkanının günlüğündeki bilinmez araştırmaları yapan grupların Kennedy ortadan kaldırması işleminin aynısı Profesöre uyguladılar.. Bu bize soğuk savaş dönemini hatırlatsın. Sistemin gidişatını sekteye uğratacak olan herşey yok edilmek zorundadır. Manşetlerde birbirine giren Sovyet ve ABD yazar iken arka planda uzay araştırmasında tut çoğu projeyi birlikte götürdüler. Sovyet bir gecede kendi kendini salakça olarak nitelendirilecek bir gerekçe ile tasfiye etti. Bizdeki salak devrimciler, solcular, milliyetçiler ve diğer gruplar hala ne ile mücadele ettiklerinin farkında bile değiller. Hepsi devletçilik oyunlarını oynaya devam ediyor. Allah idrak şuur versin.
ÇOK yakında Karbon yakıtlardan arınmış bir düzene geçeceğiz. Bu düzene ayak uydurması ve düzene karşı gelmek şöyle dursun sistemin koyunlarını yetiştirme prejesi olan COVİD_19’dur.. Teknoloji sosyolojiyi kökten değiştirir. Artık rasyonel düşünen duygusuz, acımasız ve robotik algoritma köleleri sayesinde sistemi sorgulayan toplum tarafından fişlenenleri sistem çarkları öğütecek.
Türkiye Cumhuriyeti devleti ve milleti tarafından yapılması gereken banka hesaplarında faize yatırılan nemalar çekilerek çiftçilik ve hayvancılıkta yerli ırkla çalışarak gıda güvenliği sağlamak. 10 sene sonra daha da geç olacak. Eğer bu günden tedbir almaz isek biz yaşayanlar ve 1 kuşak sonra ki neslimiz çok büyük felaketlere uğrayacağız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.