- 373 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Her güzel yaşanmışlıklar aşk/tır..
Aşk/ı, ne beklemen gerekir nede araman gerekir. Ansızın karşılaşırsın hiç ummadığın bir yerde hiç tanımadığın bir kişiyle. İlk başta emin olamazsın hislerinden neler olup bittiğini kavrayamazsın ama belli bir zaman sonra anlarsın âşık olduğunu. Çok seversin ve ona söylersin ama cevap vermez belli bir zaman sonra tekrar konuşmaya başlarsınız her şey iyi giderken yollarınız ayrılır.
Mecbursunuzdur onu düşünmeye, onunla konuşamadığın her saniye aklın ondadır ve artık ona bağlanmışsındır. Bir bir mesaj atarsın tekrar konuşmaya, görüşmeye başlarsınız bu sefer daha farklı düşünürsünüz, daha mutlusunuzdur. Onu elde etmek için her şeyi gözünüzü kırpmadan her şeyi yaparsınız ve yaptığınız şeyler arasında hatalarınızda vardır elbet. Bunları telafi etme şansınız hiç yoktu. Sen çok seversin onu görmek için günler gündüzleri gündüzler geceleri kovalar ve o gün gelip çatar.
O’nu gördüğünde çok heyecanlanırsın kalp atışların değişir hele birde gözlerinde ki ışıltı ve gülüşü yok mu? İnsan baktıkça tekrardan âşık oluyor.
Her şey böyle gider, gider hala seviyorsunuzdur aslında çünkü sevginiz sonsuzdur. Bir olay olur ve kavga edersiniz ve onunda gönlünün aslında sizde olduğunu öğrenirsiniz ne kadar güzel değil mi?
Ama birde şu var ki daha nedenini bilmediğiniz bir sebepten dolayı beraber olamıyorsunuz. O an bitersiniz yaşama sevincinizi yitirirsiniz. Bazı nedenler ararsınız ama bulamazsınız çünkü o neden sizsinizdir çünkü. Her şeyi tekrardan yaşamak istersiniz fakat yine bir şansınız yoktur.
Peki ya şuan konuşmuyorsunuz?
Ama kendinizi de mesaj atmamak için tutamıyorsanız âşıksınız demektir. Ne unutmak mümkündür, nede onla tekrar konuşmak. Aşk öyle bir şeydir ki nerede imkânsız biri varsa onu seversiniz çünkü elinizde değildir en derin duygularla yaşarsınız ve yine konuşmuyorsunuzdur ama siz biliyorsunuz ki elbet bir yerde tekrar karşılaşacaksınız.
Aşkın tam anlamıyla bir tanımı yoktur tamamen içinizden ne geliyorsa onu yazarsınız ve benim hayatımda işte bu.
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.