- 429 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Can Mino Kayboldu!
Dün akşam evin önündeydi. Ne olduysa gece oldu!
Sabah kalktığımda kedilerime mama verdim. Kedilerimin yoklamasını aldım; Can Mino yoktu! Kendi kendime dur bakalım belki yatıyordur akşama ortaya çıkar dedim.
Akşam eve geldiğimde kedilerimi çağırdım: ilk önce Tonton ve yavruları yanıma geldi, sonra Karakuş geldi; o kadar bekledim Can Mino da gelsin diye ama gelmedi! Can Mino Karakuş’un yavrusu. Kaybolan Zıppırık da Karakuş’un yavrusuydu; sırayla kayboldular!
Benim kedilerin yavruları nerde?
Bu yavrular sahipsiz değil, bunların bir sahibi var. Yavruları almak için sahibinden istemek gerekir; benden yavruları almak için istekte bulunan olmadı! Bu yavrular geri gelmezse, bu devlette organize çete var ve yasa dışı hareket ediliyor demektir!
Fotoğraftaki Karakuş’umun yavrusu Can Mino’dur. Bu yasa dışı gizli kapaklı çalışan zatlar kedilerimin suyuna soğan da atıp kirlettiler fotoğrafta görüldüğü gibi!
Bunların üyeleri etrafımda hiç bir şey yapamaz diye konuşuyor! Yani benden korkmadıklarını beyan ediyorlar. Etrafımda ki söylemleri de yavru kedileri kaçırdıklarını doğrular nitelikte.
Nerdesin şeref? Belki de şeref öldü!
25 Ağustos 2017 23:34
Düzenleme: 07 Mayıs 2020 Perşembe
YAKUPHAN KILINÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.