kim temiz ki...
Kimse ak sütten çıkmış kaşık değil nefsin ve gurur ile kibrin ne kadar esiriyse o denli kirli. Hem nalına hem mıhına tamah varken şu dünyada kim kapılmıyor ki şu dünyanın hevesine. Bir elinde cımbız bir elinde tarak cüzdanın şişkinliğine de bakarak kapılıp da gideriz nefsin sonu olmayan seline. kim satılık değil ki herkesin bir bedeli vardır elbet. Olmazsa zaten ne işleri var önümüzde ki yalan ve dolana bulanmış lüzumsuz kişiler İn. Kırk bin kez denemiş olsak bile sanki nüfusuna kayıtlı imişiz gibi düşeriz olur olmaz kişilerin peşine. Ne hayır hasenat biliriz nede komşularımız dahil ezilen mazlumların feryadını duymak gelmiyor işimize. Kula kul pula esirdir yüreklerimiz. varsın cebimiz dolsun diye palyaço gibidir yüzlerimiz aslı astarı da hiç mi hiç belli de olmaz. İki yüzlülük işlemiş kanımıza. Ne haklı bellidir nede suçlu paranın gücüne göre dönüyor çarklar.
YORUMLAR
Para...
Uğruna paralandığımız hatta bir dönem ben de pek bir hevesliydim para kazanmaya.
Çok gülerim kendime çünkü parayı reddetmem an meselesi idi ve hayallerim vardı.
Hayal bu ya...
Uçuşuyordu kanatlarım ve ideallerim...
Gelin görün ki hayal teknem de batmaya mahkumdu, değerli hocam.
Bir süre boşlukta sürüklenmek kaderde varmış.
Bir ara da kötü olmayı denedim ve beceremedim.
Kötülük yapmak akla zarar ve bunda uzmanlaşanlara hayret ediyorum.
Savım o ki:
İyilik içten gelen ve diğer iyiliklere yol açan üstelik çok da kolay.
Elbet nasıl da günahımız vardır hani farkında dahi olmadan işlediğimiz...
Ve yazmak...
Hayal teknemle yola düştüm bir kere.
Yüreğinizi saygıyla selamlıyorum üstadım