Güneşten ışık yontarlardı ,Sert adamlardı
Gürkan ıma ;
Yıl 2002
Denizli de soğuk bir sabah ın ilk ışıklarında Denizli Şehirler arası Otobüs terminalinde 2 ayrı uzak şehirden gelen 2 gencin kim bilebilirdi ki arkadaşlıkları dostluğa dostlukları ile zamanla kardeşliğe dönüşeceğini ?!
Kaç sene oldu kardeş olalı ?! Tanışalı demedim çünkü bizi bir araya getiren kader tanıştırmak zorunda idi .. Hayallerimizle beraber arkamıza aldığımız Rüzgar ı bizi savurması ile yolumuza o kadar güzel ilerledik ki o kadar çok aşılmaz denilen engeli hayatımızda beraber aştık ki üstelik hiçbir zaman idealist olmadık ve idealistte değildik bu zamanlara nasıl geldik Bilemedim ...
Belki de şanstı .. Ama şu da bir gerçek ki ne kadar çok çalışırsak şansında yanımızda olacağını iyi biliyorduk .. Hayallerimiz vardı bunun için çalıştık , yılmadık bir daha çalıştık ve çalışa çalışa yorulmamızı bekleyenlere inat bir daha çalıştık... Halen çalışıyoruz.. Çalışmaktan yoruldu bu adamlar dediklerinde bile ilk günkü hırsımızla hayallerimize ulaşmak için çalışmaya devam edeceğiz ...
Sonuçta bir o kadar Adaletsiz ve Cehennemi bilmeyenlerin Ateşle ahkam kestiği bir dünya da yaşıyoruz .
Artık şundan o kadar eminim ki ;
Fena Adamların her defasında şanslı olmaları gerekirken ,İyi Adamların tek bir sefer şanslı olmaları yeterlidir...İşte biz hep iyi adamlar olduk...
Bize diyecekleri tek laf bundan sonra " Güneşten ışık yontarlardı ,Sert adamlardı"
Seni seviyorum Kardeşim
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.