- 1033 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Özel bir Hanımefendiye ithaf...
Kurban olduğum Allah’ım...
Hanımefendi kullarına güzellikler bahşedersin de...
Bazı Hanımefendi kullarına da öyle bir ruh ve gönül dünyası da bahşetmişsin ki bedeni güzelliklerinin yanında...
Hele de o tatlı dillilikleri var ya...
Özelin de özeli sanki...
Dilerim ki ’’özelimin güzeli, güzelimin de özeli’’ olsun bu özel Hanımefendi kulun...
Olsa olsa dünya cennetim olur herhalde bu özel ve güzel Hanımefendi kulun...:)))
YORUMLAR
Nasıl bakarsanız öyle görürsünüz, yüreğinizin güzelliği bittiği an herşey çirkinleşir.Allah dileklerinizi kabul eder inşallah.Amiin
Mehmet İmran Sevinç
Buradan hayran kitleme sesleniyorum:
Biriniz de kalkıp böyle anlamlı ve duygulu bir yazı yazdınız mı? YOK!
Terbiyesizler, duygusuzlar, kalbimi kırdınız, un ufak ettiniz. Dağılın şimdi.
Hıh!
Yüreğinize sağlık, elinize kolunuza bereket, Allah sizin gibi kalemleri başımızdan eksik etmesin sayın yazar.
Sevgilerimle...
Mehmet İmran Sevinç
Hele de harika ötesi temennilerinize de şukran ve minnet duygularımı da sunuyorum...
Lutfen kabul buyrun "Den(iz)" Hanımefendi...
Güzelliklerle bezeli bir ömür dileklerimle efendim...
Ve tabiki en önemlisi Yaradan'ın yarattığı bütün varlıklar bizim için özeldir....
Yaradanın yarattığı en şerefli mahluklar olarak farkına varalım şu koca kainatta yeter...
Değil mi beyefendi...
Selam ve saygılarımla
Mehmet İmran Sevinç
Bütün kadınlar güzel ve özeldir, sadece farkındalıklarının farkına varsınlar yeter ve dünya cennete döner:)))
Selam ve saygılarımla
Lütfiye_Çanacık tarafından 4/17/2020 7:25:20 PM zamanında düzenlenmiştir.