Aşık Oldum Dostum 2
Dostum, hatun boşanma davası açmış. Müsaitsen bir ziyaretine geleceğim,stop. Korona morona dinlemem,kapıda bırakma stop.
Ya hu deli misiniz, divane misiniz, daha geçen yeniden aşık olduk diyordun, müsait değilim, gelme, kapıda kalırsın, stop.
Geleceğim, stop.
Senin hanım Türk değil miydi, Türk sevdi mi, evlendi mi, ölümünü bekler, ne ayaksınız siz, tanıyamıyorum artık, stop, gelme, kapıda kalırsın,stop.
Benim hatun Ortaasyadan sökün eylemiş, Kafkasya üzerinden Karadenize kazık çakmış,stop. Boşanacağım diye tutturdu, aşk biraz da ayrı kalmakmış, kafayı yiyeceğim, stop, geleceğim stop.
Sen nerden sökün eyledin, ulan dingil, pardon stop, Dostum, Tac Mahal diyarından Zigana vadilerinden geçerek yüzük taktığın hatunun seni terketmesini önlemek için saç boyası sipariş etmenin aşka heyecan mı katacağını sanarak, koranaya meydan okuyup, kapımın önünde kalacaksan bil ki, kapıyı açmam, stop.
Abi, kafayı sıyırma makamındayım, tamam özür dilerim, iptal ettirdiğin siparişi yeniden verdim ama sor bir niye verdim.
Sormuyorum, stop, uykusuzum stop, gelme, bekle bir hafta daha, bir hafta düşünce uykusuna yatacağım, zili de sökeceğim şimdi, gelmen kâr eylemez,stop.
…
…
Dandini dandini dastana…kim bu münasebetsiz,kim atadı bu müziği telefonuma.. Aloooo.
Abi merhaba, müsait miydin?
Müsaitim diyelim, yani diyelim.. Ne oldu hayırdır, önemli bir şey yoktur değil mi..?
Abi, ben beye boşanma davası açtım, avukat tutmam gerekir mi, var mı tanıdık bir avukat…
Sakın davayı sürdürme, geri çek stop. Alırım ayağımın altına, kırarım kemiklerini stop, avukata gerek yok mavukata başlatma, çamaşır suyu karışımla evi temizlettir beyine, başına da bir yazma bağlattır camları da sildir.stop. hayır deme, ağzını burnunu kırarım kelimelerin , 40 gün bekle kardeşim, sonra konuşuruz detaylı, anlaştık mı?
Abi, temizlik yapmıyor deli etti beni. Sana anlatsam bana hak verirsin kesin. Aşkımız yoğun bakımda daha ne diyeyim..
Anlatma stop. Dediklerimi yapacaktır yapmazsa tekrar ararsın beni..
Tamam abi, teşekkür ederim, rahatsız ettiğim için kusura bakma..
La havle çav bella kendinize iyi bakın, herkese selam, yiğenlerin de gözlerinden …kapattım kapa..
….
..
..
Vurma yeter kapıyı kıraçan dostum, 2 metre uzaklaş kapıdan…
Dostum kapıyı açar mısın, gelirken kolanya ve çamaşır suyu, birkaç kilo da meyve aldım..Kahve de aldım.. Kapıda bırakmazsın sanırım. Hem geri çevirirsen korona beni de bulabilir yürüyerek geldim hem..Belki sende kalabilirim bu akşam, ekmek de almıştım..
Şimdi beni dinle, yenge beni aradı, az önce kapattım daha, dediklerimi yaparsan boşanma davasını geri çekecek, aldıklarını kapının önüne koy, apartmanın 100-150 metre ilerisinde mezarlık var oraya git telefon et, öyle konuşalım dostum..
Lan manyak mısın nesin, aç kapıyı üşüdüm zaten, eşşek öldürün güneş var dışarıda, ne mezarlığı ya.. Kafayı sıyıracağım..
Kaç dakika kalacaksın, akşama kalmana izin vermem, nevresim yıkama işi çıkarma başıma,
2 saat yeter..
Tamam çağımın dostu, kapıyı açacağım, terlikleri giy,direkt banyoya geç, duşunu al, ben de bu arada bir şeyler hazırlayayım… bu arada eve girmeden şu fıs fısla montunu üstünü başını fısfısla..
Hele şükür,
Poşetleri bırak oraya , direkt banyoya..
Tamam tamam..
Dur hele, ellerini dezenfekte et, kapı kollarına dokunursun şimdi..Maskeni de banyo havalandırmasının oraya çivi çaktım asarsın…daha doğrusu bağla uçar muçar..
Ya abi şaka mısın sen ya..Burada çivi mivi yok hem, tamam tamam gördüm..
Ne şakası ? Baldızdan yarın süprüntü alacaklarmış, 14 gün evden çıkma demişler..Bu işin şakası yok.. Siz de aşkta meşkte heyecan arama peşindesiniz..
YORUMLAR
keyifle okudum billahi
bakalım nereye varacak bu aşkın sonu....
dikkat et usta koronoya bulaştırma işin sonunu.;))))
Ahmet Örnek
Yinsani
sevgiler hürmetler..