- 961 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Beraat kandili
Beraat, Bir kurtuluşa ermenin yeniden, kararlı, azimli, tövbekar bir ruhun tüm maddi baskı ve ağırlıklarından kurtulup, ruhun şahlanışının adıdır.
Hakiki kul olma, kulluğun gerektirdiği bağlılık, samimiyet, ısrar, sabır ve sebatla hakkın kapısının tokmağını durmadan çalma, içten yakarışlarla toplu yağmur yüklü bulutları, göz yaşına dönüştürüp, bam teline dokunmanın adıdır BERAT.
Sana günahlarımdan başka bir şey getiremedim, samimiyim, pişmanım kararlılığını sergileyip, tozlu halılara yüzü sürüp, küçüklüğümüzü idrak ederek,Rabbın büyüklüğü karşısında iki büklüm olmanın adıdır. BERAT...
Kırık gönüllerin, paramparça olmuş hissiyatın, yeniden dirilişi adına sahibine teslim olmanın adıdır, BERAT.
Senden kalplerimize ışık, iradelerimize güç, düşüncelerimize istikamet, niyetlerimize de hulus, bizim kendimize gelmemiz için musallat ettiğin "Korona virüs" tende kurtuluş istiyoruz. Bizleri iç dünyamızla yeniden inşa ederek, ruhlarımızı ahsen-i takvîm sırrına mazhar eyle. Ey yüceler yücesi!
Bize çeki düzen vermek, unuttuğumuz değerleri hatırlatmak ve bizi imtihan etmek için, Ülkemizi, Ümmeti Muhammedi ve tüm insanlığı etkisi altına alan görünmez askerlerin, "Korona Virüs" sıkıntılarında bu gece hürmetine bizi kurtar Ya Rabbi..
Ülkemizi karıştırmak isteyen, sisli havalardan nemalanan, içte ve dıştaki terör kurucularını, bu insanlık dışı mahlukları da sen, bu gece hürmetine perişan eyle Ya Rabbi..
Devletimizi ilelebet payidar eyle. Bizi yönetenlere güç kuvvet ve kolaylıklar ver. Tüm zamanlardaki Şehitlerimize ve Sağlık çalışanlarından vefat eden Müslümanlara rahmetinle muamele et mekanları cennet olsun inşallah. Ya Rabbi..
Ahmet Ali CANBAZ 04.04.2020
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.