Mesaj Var
1- Elektrik, Su, İnternet, Doğalgaz farutaları 6 ay ücretsiz olacak..
2-Diyanete ayrılan bütçe sağlık bakanlığına aktarılacak, diyanet personeli 6 ay yarım maaş alacak ve dua ile rızkını temin edecek. Toplu ibadetler 6 ay ertelenecek. zaten umre yüzünden iyice çığrından çıkardılar virüsü.
3- Khk’lılardan takipsizlik, beraat alanlar, hukuksuz ceza alanlar görevlerine iade edilecek.
4- Şuan ki meclis için vekil yeterlilik sınavı yapılacak ve her parti sınavı geçemeyen vekilleri için 40 yaş altı sınavı geçen üyelerinden vekilliklerini yeniden oluşturacak seçimlere kadar.. Seçimlerde 40 yaş üstü kimse ve lisans mezunu olmayan kimse vekil olamayacak. ( sözel sayısal 100’er soru)
5- Başkanlık sistemi lağvedilecek yeniden eski sisteme dönülecek.
6- Damat görevden uzaklaştırılacak, hükümetin torpil mekanizması incelenip gereği yapılacak, tüm huzur aidatları, vakıf yönetimlerindeki maaşlar, ödemeler hazineye aktarılacak..
7- 65 yaş üstü kimse devlette çalışamayacak, zorunlu emekli edilecek, ister işçi olsun, öğretmen, vb ister cumhurbaşkanı siyasi parti üyesi istisna olmayacak.
Tüm emeklilerin maaşı yoksulluk sınırına sabitlenecek, ayrı miktarlarda emekli maaşı olmayacak..
Yoksulluk sınırı üstünde emekli maaşı alanların fazla maaşları hazineye aktarılacak, düşük alanlar yoksulluk sınırına çıkarılacak.
(2019 yılı yoksulluk sınırı:
Gıda harcaması ile birlikte giyim, konut (kira, elektrik, su, yakıt), ulaşım, eğitim, sağlık ve benzeri ihtiyaçlar için yapılması zorunlu diğer aylık harcamalarının toplam tutarı ise (yoksulluk sınırı) 6.849,62 TL,)
8- Tüm özel hastaneler devletleştirilecek, sağlık tamamen ücretsiz hale getirilecek.
9- Son 20 yılda yapılan tüm özelleştirmeler iptal edilecek, köprü ve otoban paraları kaldırılacak, yeniden ücretdirme ile sadece bakım ve onarım giderleri kadar ücretlendirme yapılacak.
10- Hızlı bir şekilde devlet maske, kolanya ve tanı kiti üretimine odaklanacak..
11- Yurttan tüm çıkışlar durdurulacak, yabancı girişi dururdulacak.. TC. vatandaşı herkesin yurda dönmesi için 1 ay süre verilecek, dönmeyenler vatandaşlıktan çıkarılacak.( dış işleri bakanlığı çalışanları istisna)
12- Suriye eski haline dönene kadar boğazlardan tüm yabanci askeri geçişler durduluacak, ya herro ya merro..
13- Andımız geri gelecek, herkes büyüklerine saygılı olacak, küçüklerini sevecek.. Türk’lük ibaresi yerine Cumhuriyetciyim ibaresi gelecek, ırki tartışmalar son bulacak.Birey,çalışan devlete karşı korunacak.
14- Erkeklerin kadınların giyim kuşam üzerindeki her türlü konuşmasına 1-3 yıl üzeri hapis cezası verilecek, kadınların her türlü sorunlarını gidermek için kadınlar yüksek komitesi kurulacak.
15-Tüm vatandaşlara meclisteki kürsü dokunulmazlığı gibi fikrini ve zikrini özgürce haykırma serbestisi verilecek..
16- Tüm ev, apartman vb genel temizlikleri belediyeler tarafından yaptırılacak.
bla bla bla vbs vbs vbs :( Trajikomik bir gece yazısı..
Doktor yetmez bana Tanrı’yı bulun arkadaş, hesap sormam lazım..! Cennet gibi vatanımızı cehenneme çevirdi namıssız.
YORUMLAR
Eline , koluna, kalemine, yüreğine sağlık nesildaşım.
Bu mesaj uzaylılara bile gider lakin gitmesi gereken yere gidip duvardan geri döner...
Sabunla yıkarlar, kolonya ile püskürtürler malesef.
Eksik olmayasin...
Kalan akıl sağlığımızı korumamız dileğiyle.
Yinsani
ne diyebilirim ki nesildaşım...
Sen bu yazıyı yazmadan önce bal mı yedin?
Ağzından damlamış ta...
Yoksa "Acıyı bal mı eyledin"
Ahhh... Kardeşim Ahhh...
Yinsani
saygılarımla..
7. madde eksik!... ( duvar örülmeden çatı kapanır mı hiç??..)
Parsayı kapmak için el pençe divan duranlar hariç bu ülkede 60 yaşın üzerinde çalışanların hepsi, emeklilik maaşıyla yaşanamayacağı için ek gelir peşinde olduğundandır.
O nedenle ilk önce emeklilik geliri, verilen onca yılın emeğinin karşısında 'utanmayacak - dik duracak' kadar yükseltilmeli, yoksa kimsenin canına kastı yok!...
( Düzenleyen kurulun gözünden kaçmış muhtemelen!... )
Saygılarımla...
Yinsani
http://www.kamuajans.com/ekonomi/kasim-2019-aclik-ve-yoksulluk-siniri-h544063.html
KamuAjans
elimde olsa tüm emekli maaşlarını yoksulluk sınırına eşitlerim.. birisi 2 k , 3 k diğer 8 k, 10 k olmaz.
kurul murul değil hocam.. 7. maddeye yukarıdaki ifadeyi ekliyeyim..
saygılarımla.
Serap IRKÖRÜCÜ
Sözcüklerin sesi yok ya... espriler da arada kaynıyor o zaman...
Kurul (!) dediğim gibi...
Önerimi dikkate alan kurula(!) teşekkürlerimle... Öneri de bonkörce, hakkını teslim etmek lazım!...
Saygılarımla.