- 724 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
GİDEN HEP GİDER,KALAN HEP SEVER !
Kaçmak istiyorum...
Kimden ve nereye olduğunu bilmeden, yalnızca bir kuş gibi kanat çırpmak istiyorum gökyüzünde.Sahi, gökyüzü ne kadarda çekici değil mi? Milyonlarca insan, başını göğe kaldırdığında o gördüğü mavilikte kaybolmayı diler, çünkü burası artık yaşanılacak bir yer değil.!
Birşeylerin hayalini kuruyorsun, uzun uzun bunu düşünüyorsun gerçekleştirmek için. Belki de herşeyi göze almışsındır, ama birileri çıkıp sana bunu yapamayacağını söylüyor, buna izin vermediklerini dile getiriyorlar, iniciniyorsun.
Ne isterdim biliyor musun? En sevdiğim şarkıları senin sesinden dinlemeyi, her sabah uyandığımda karşımda gülümseyerek beni izlemeni, seninle kurduğum hayalleri aptal aptal anlatırken, her biri gerçekleşecek dermişçesine gözlerinin parlamasını...
İnsan en çok da şarkılar dinlerken hayal kurar ve insan en çok da sevdiği şarkıları yalnız dinlerken kendini eksik hisseder.Şimdi yanımda olsaydın eğer dokunmaya kıyamazdım sana, gözlerini , ellerini izlemek için saatlerce uyumazdım mesela...
Benim bu hayatta mutlu olmamı sağlayan iki şey var. Gülüşünden öpmek ve saatler boyu o yemyeşil okyanus derinliğindeki gözlerine bakmak...
Gitmek acı birşey...
İnsan giderken ardında kalan hatıraları ve en çok da acıları bırakır.Canımı yakmayacak kadar, bana kıymamanı diliyorum.
Seni severek kendime en büyük kötülüğü yaptığımı ’aşk’ diye bildiğim en büyük yalanım, yarım kalınca anladım...
Çünkü sonrasının olduğunu gördüm, aşk bitti denildiğinde aslında hiç de bitmekle kalmıyormuş,anladım.Meğer bunun yaraları da varmış.Meğer bu hayat masallardaki gibi, sevdiğin insanla bir ömür mutlu yaşatmıyormuş. Şimdi ardında bıraktığın hüzünlere, ağlayışlara ve üzüntülere aldırmadan seni sevmeye devam ediyorum. Çünkü sen benim kalbimin tanıdığı en muazzam şeydin. Unutma, gidenler için bitmiş olsa da bu adına aşk denilen hikaye, kalan kaldığı yerden devam eder sevmeye...