- 1268 Okunma
- 9 Yorum
- 9 Beğeni
Yorgun
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Yorgun ellerim, bedenim, gözlerim hatta sözlerim bile yorgun. Kendimden geçmeden önce derin bir soluk almaya ihtiyacım var anlayacağın.
Içimde terk edilmişliklerimden yeni bir krallık yükseliyor. Görkemli bir final için, ne de acıklı bir son yazılıyor...
Hadi yazanın bileğine kuvvet....
Inanmayacaksın bilirim şu halimi görünce ama daha öncede gitmelerim oldu sürüsüne...adını koymaktan korktuğum ne karabasanlar büyüttüm tenimde.
Gecelerimi esir alan, nefesimi bana düşman eden, beni korkularla saran hisleri çürüttüm göğsümde...
Ama öğrendim ya sonunda onları bile sevmeyi. Düşündükçe hak verdim hatta aslında niyetleri bile kötü değildi...
Kendi zihnimdi, onları bile kötü yapan, kendi çıkmazlarımdı bedenimi kilitli tutan.
Çıkmayan sesimle, haraket edemeyen bedenimle, boşuna verilmiş bir savaştı gecelerimi böyle esir alan.
Seslensem gideceklerdi sanki ama ben hiçbir zaman cesaret edemedim söylemeye isimlerini.ilk başta korkudan, sonradan alışkanlıktan...istemedim gitmelerini.
Dedim kendi kendime; bunlar hep kimsesizliğin bedeli.
Çekenin yüreğine kuvvet gerek belli ki...
Şimdi düşündükçe eskimiş korkularımı kendime gülüyorum.
insan büyüdükçe acıları da büyüyormuş, artık daha iyi anlıyorum.
Şimdi yanıp tutuşsa içimde kalan viran evler, üzülmem, uğraşmam, sadece izlerim keyif içinde ateşle verdikleri görkemli bitişi...
işin gerçeği; çoktan boş verdim gidenleri.
Nasılsa kendi küllerimden yeniden yaratırım dedim kendimi...
Demiştim ya; ben büyüdükçe acılarım da büyüdü ama dayanmayı da öğrendi bu yürek.
Yana yana sönmeyi de öğretirmiş anlayacağın insana kahpe felek....
E o zaman yakanların ateşine hürmet...
YORUMLAR
oldukça güzel içsel
güne yakışmış
Kaleminiz derin derin kazıyor ruhu
tebrikler
black_sky
Saygılar ve selamlar olsun
Acınında kiymetini bilmek gerek derdi rahmetli babaannem hep,nurlar içinde uyusun,anlamazdım tabi ne demek istediğini.Şimdi sorun yine anlamam.Belki de acıyla yoğrulan hamurumuz tuttu mayasını,arada kendimce karaladığım şiir namına dizelerde hep acı damlar kalemden,niye ki,sorarlar.Gökyüzü maviyken bile yazamam iki güzel cümle.Yazılarınızı ve şiirlerinizi okurken bu lezzeti sizin satırlarınızda buluyorum.Değişik bir uslup .Kutluyorum,sevgiyle kalın
black_sky
Değer kattınız yorumlarınızla.
Zamanında söylenmiş her sözün kıymeti ve anlamı bir başka.
Saygılar ve selamlar
"sıkıntı yoksa sıkıntı vardır" diye boşuna söylememişler maalesef ki acısını da tatlısını da yaşamadan fark edemiyoruz.....
yine de son nefese kadar keşkesizlik diliyorum
black_sky
Saygılar ve selamlar
Yarınki sabah kahveme de eşlik edeceğini görmek ne güzel!
Hep tekerrür etsin bu netice:)
Kutluyorum!
Sevgilerimle....
black_sky
Hep mutlu kal emi.
Sevgilerle
yazının başlığı beni yazıyor diye geldim yazıya, yoksa çok adetim değildir yazı okumak
her ifadenin bitişinde, tam karşıtı bir düşünce yaşıyormuş gibi hissetim neden se...
bir cümleniz var ki tüm yazının özetiydi adeta ''Dedim kendi kendime; bunlar hep kimsesizliğin bedeli'' dahi yalnızlığın eseri bunlar hemde kalıcı kusurlar bırakan eserler.....
evet yakanların ateşine hürmet...
diri dir insan yakanların ateşi hariç...
ara ara ikileme düşsem de örnek alınası bir çok fikir edindim...
teşekkürler ışığa davetli bu yazı için şair kardeş
saygılar
black_sky
Yorgun olmak, bitkin hissetmek, yenilmiş olmak bile dert değil bazen...ki bilmeli insan hiçbiri sonsuz değil tıpkı bizim gibi.
Bize ders çıkartanların ateşine, kendi kendimize yaktığımız ateşlere hürmet.
Eksik olmayın.
Saygılar ve selamlar benden de.
black_sky
Saygılar ve selamlar benden.
Saat, sabahın 06.30’u... Bu kadar anlamı kavramak için saçma bir vakit. Ama ilginçtir; fena halde anladım:)
“Yakanların ateşine hürmet” son zamanlarda aradığım kayıp cümlemmiş meğer!
Kalemine; hürmet, sana; bolca sevgi...
E günaydın o zaman:)
black_sky
Aradigin kayıp cümleyi barındırmak ise yazının başına gelebilecek en değerli şey...
Eksik olma.
Sevgilerle....güzel bir gün dilerim