- 786 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Örümceğimsi kafalar şeytanımsı kalpler
Kendini şeytan olarak görmüyorsun
Aynaya bakınca
Belki de oldukça masum buluyorsun
Kendine baktıkça
Kötü bile düşünmezsin kendini
İçinde bir çocuk vardır
Saf, temiz, el değmemiş
Kararlı adımlar atarsın kendince
Dürüst oldukça cesursun
Böyle tanıtırsın soranlara
Bak anlattığın kişi neredeyse dört dörtlük
Ama kare gibi sadece sayısal bence
İçi boş taralı alanı bile olmayan
Her kenarı birbirine eşit basit bir kare
Bütün uzunlukları belli
Tüm sorularının çözümü ise formüllü
Her şeyi tahmin edilebilen çözülebilen biri
Gördün mü …
Çok sıradansın
Aslında farklı bile değilsin
Bekli de iyi bile değilsin çok kötüsün
Ne de olsa bir karesin
Her kenarı birbirine eşit
Formüllere sığdırılmış basit bir kare
Hadi şimdi kendini bir daire olarak hayal etsene.....
.....................
Bir yalandın...sırlarla örülmüş duvarların, sadece karakterindeki boşluğu gizlemek içindi.
Içinde çimlenmeye yüz tutmuş insanlığı ezip geçtin. Söylesene ne içindi...
Şimdi yapay çimlerle, sadece görüntüde güzel bahçelere sahipsin.
Kokmayan çiçekler, gelmeyen baharlar, ötmeyen kuşlarla süslediğin cenneten çakma bahçende, sadece keyif peşindesin...
Rüzgâr teğet geçiyor üzerinden. Yağmurlar üzerine yağmayı hakaret sayıyor kendine.
Sen ise halen aynada baktığın yansımanın gidememişsin bir adım ötesine bile.
Zamanı satın almaya yetti mi bari cebindeki çakıl taşları...dünyaya kazık çakmak için anlaşma imzalamaya ikna ettin mi Tanrıyı...
Kaç dile tercüme ettirdin ismini söylesene, hangi dilde iyi bir anlam taşıdı karşılığı...
Aman çömelme sakın dizlerinin üzerine, varlığı bile toprağı kirletir sadece...
Vakit bu vakittir uslan desem sana, kulağından içeri girince sesim kim bilir ne şekle dönüşüp düşer içine...
Bu yüzden
Sen en iyisi boşver beni, nasılsa herkese bir gün ölüm gelir..bir gün anlarsın gerçeği.
YORUMLAR
Ethem_Namık
İhtiyar uyuyacak güzel geceler.
black_sky
Nesildaşım ezmek istemedim sanırım fren patlamış benim dal düz gitmişim..
Düz yazı kısmı arızalı;)))
Ethem abi şiirlerimi beğenmem benim için çok mutluluk verici. Tésekkurlerimi sunarım.
Huzurlu bir gece dilerim .
Eksik olmayın
Ah! Black, "sadece karakterindeki boşluğu gizlemek içindi." söylediğin cümlenin yarısı bile yetmiş vermek istediğin derse ve yaratık haline bürünenin gerçeğine...
O kadar çok boşluk varki onların içinde ve karakterlerinde...baksana Tanrı bile dolduramamış anlaşılan.
Yüksek kaliteli bir tokat...ellerin dert görmesin.
Selamla ve inadına sevgiyle.
black_sky
Ama anlamıyorum, bazı zihinler nasıl hu kadar duvar...insani kendinden geçirecek kadar...inancından soğutacak, tanrıya isyan ettirecek kadar hadsiz...
Yuzbinlerce tokat atsak ise yarar mı Ethem abi.....keşke ah keşke...
Selamlar ve inadına benden de sevgiler...