Kelimeleri idam ettim
Soru soruyoruz
cevap bekliyoruz
Sadece kelimelerden oluşan bir yazı dizisiyle cevabımızı alıyoruz ve o kelimelere inanıyoruz. Kelimelerin gözlerin gözlere değmeden sözsüz mimiksiz ve hareketsiz olduğu yerde Kelimeler nekadar inandırıcılık teşkil edebilir? Sadece yazıdan oluşan kelimeler... İnandırıcı mı? Ya da nekadar etkileyici eksik değilmi bişiler.. Kelimelerimizin içine yerleştirdiğimiz bikaç smiley nekadar ifade edebiiliyor kelimelerimizin ciddiyetini, gayri cidiyetini, önemini, özelini yetiyor mu kelimelere smileyler? Bir nokta "." bir bakıştan daha bitirici olabilir mi? bir ünlem "!" bir haykırıştan ne kadar etkili olabilir? Duygularımızın tamamını eksiksiz kelimelere dökme kabiliyetine sahip kaç kişi vardır ki yada kendini eksiksiz karşısındakine sadece kelimelerle anlatabilen kaç kişi vardır? Yapabilen var mı aranızda? Hanginiz sadece kelimelerle size seni seviyorum diyen birinin "Seni seviyorum" cümlesini saatlerce anlatabilir? "Seni seviyorum" yazdı bana. Bitti. İşte hepsi bu.
Yerini tutabilirmi "Ellerimi sıkıca tutuyordu , gözlerimin içine sıcacık baktı bakışları ruhumu deliyordu. "sevgilim biliyormusun" dedi sesi ruhumu okşuyordu "Neyi" dedim. Bir süre yüzüme baktı öylece, sonra usulca seni seviyorum dedi." Anlatımının Sadece iki kelimenin bir araya gelip Seni seviyorum yazısını oluşturması?
Yerini tutabilir diyen varsa önünde saygıyla eğiliyorum Tutmadığı halde sırf inanmak istediği için kendi sevgisine karşılık aldığını düşünüp mutlu olmaya çalışan ve bu süre zarfında dostluğunu, arkadaşlığını, aşkını yıpratmamaya özen göstererek sadece kelimelerle yetinmeye çalışan ve o kelimelerin sözlere dökülmesini bekleyen okadar çok insan var ki. Siz onlardan daha şanslısınız yetinmeyi biliyorsunuz..
Gerçekten dostmuyuz?
Gerçekten sevgilimiyiz?
Gerçekten mutluluğumla mutlu oldun mu?
Gerçekten benim adıma üzüldün mü ?
Sırrımı versem benim kadar önemseyebilecekmisin?
Gerçekten güveniyormuyuz?
Gerçekten tanıyabildikmi birbirimizi?
Sen gerçek misin?
Yoksa ben paranoyakmıyım?
Olmalımıyım acaba?
Olmamam anormal olabilir mi?
Ben paranoyağım kelimeler yetmiyo bana dostluk arkadaşlık sevgi vs için..
Sözlere ihtiyacım var kelimeler eksik geliyor bana..
Sanal herşey sanal kandırılıyo olabiliriz.
SAnal aşıklara ve dostluklara..
Didem
YORUMLAR
"Yerini tutabilirmi "Ellerimi sıkıca tutuyordu , gözlerimin içine sıcacık baktı bakışları ruhumu deliyordu. "sevgilim biliyormusun" dedi sesi ruhumu okşuyordu "Neyi" dedim. Bir süre yüzüme baktı öylece, sonra usulca seni seviyorum dedi." Anlatımının Sadece iki kelimenin bir araya gelip Seni seviyorum yazısını oluşturması?"
SEVMEK DOKUNMAKTIR,SENİ SEVİYORUMLARI HİSSETTRMEKTİR ŞİİR GİBİ...!
İÇİNE "GÜVEN" TADINDA İŞLEMEKTİR..ÖZLEMEKTİR HER AN..
SON KIRINTSINA KADAR İÇTEN VE ŞEFFAFSIN ANLATIMINDA TEBRİKLER.
SENİ OKUMAK KEYİF..
............
"Gerçekten dostmuyuz?
Gerçekten sevgilimiyiz?
Gerçekten mutluluğumla mutlu oldun mu?
Gerçekten benim adıma üzüldün mü ?
Sırrımı versem benim kadar önemseyebilecekmisin?
Gerçekten güveniyormuyuz?
Gerçekten tanıyabildikmi birbirimizi?
Sen gerçek misin?
Yoksa ben paranoyakmıyım?
Olmalımıyım acaba?
Olmamam anormal olabilir mi?"
...
BEYNİN SORLRALA SAVAŞ ALANINA DÖNMÜŞ..
AŞK HEPSİNİ SİLER..
AŞK,AYAKLARIN YERDEN KESİLDİĞİ ANDIR...
O ANI YAŞA VE TÜM SORULARI SİL..!